Pas gescheiden dus moest afscheid nemen van onze gefinancierde model 3 uit 2021 want die werd veel te duur. Nu weer terug naar een echte auto.

Helaas nu al wel een probleem. Ik ervaar problemen met de tellerbak van mijn S60.
Het indicatielampje grootlicht doet het soms wel soms niet en het info display onder de benzine meter heeft soms kuren. Dat laatste uit zich in bewegende letters en cijfers die heen en weer lijken te lopen en zo het display bijna onleesbaar maken. Ook krijg ik sinds kort een melding Srs/airbag in dit display.
Heb wat gegoogeld en zo kwam ik ook uit op dit forum. Schijnt vaker voor te komen bij deze modellen en schijnt een kostbare reparatie te zijn.
Nu moet ik over 2 weken met deze wagen voor de apk en vrees dat deze hier niet mee door de apk gaat komen.
Weten jullie misschien een adresje waar ik de tellerbak tegen een redelijk prijsje kan laten repareren of kan iemand dit hier zelf? Ik lees namelijk bedragen van 200 euro en dat wordt me echt te gek.
Het geld groeit me namelijk momenteel helaas niet op mijn rug door werkloosheid en een vechtscheiding en het is iedere maand weer zaak de eindjes aan elkaar proberen te knopen.