Je boft man. Deze spoilers zijn vrij lastig leveerbaar. Staat ook veel beter met spoiler. Had deze ook voor de XC70 besteld en was alleen nog leverbaar in grondverf. Levertijd een maand.Jiska schreef: ↑14.09.2024 - 14:12 Even wat advies nodig..
Een aantal maanden geleden heeft mijn vader mij een spoiler cadeau gedaan. Natuurlijk een leuk cadeau wat de v70 mooier maakt.
Maarrrr. De spoiler is in kleurcode 452, terwijl mijn auto in 019 is. Is dit een groot verschil? Dat zijn echt dingen die mij gaan storen..
Iemand advies? Houden en erop (laten?) zetten, of eentje in 019 zoeken? Hieronder een paar foto.
Omdat de auto door de jaren heen verleurd was heb ik de spoiler uiteindelijk matzwart gespoten. Zal eens kijken of ik er nog ergens een foto van heb.
Wat ik wel prettig vond is dat in de rand van de achterklep de gaten al gemarkeerd zijn. Dan weet je precies waar je moet boren.
Alleen ff uitkijken als je er bijna doorheen bent. De rand is van polyester en kan gaan schilveren als de boor er doorheen schiet.
Ik had de spoiler gemonteerd met de bijbehorende moertjes en dun dubbelzijdig tape er tussen geplakt. Zit zo vast als een huis.