Favoriete velgen

Zomerbanden, winterbanden, bandenboeren bandenplakken? Kortom alles over het contact met de weg.
Jiska
4th Gear member

Oh dat snap ik wel hoor! Alleen het vinden van een origineel 18 inch BBS setje nebula's is zo wat onmogelijk te noemen.
Er is zoveel namaak van. Bij sommige zie je het verschil niet eens (of het echt of namaak is).

Nebula staat bij mij ook wel op nr1. Maar ik vind de orestes die ik nu heb ook zeker niet onlelijk :)
Een echte Volvo-man :)

Huidige wagen:

Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 - Kleurcode 019 zwart.
Aanschaf 330.000km | 8 April 2024
Bi Xenon, Leder, Geartronic, PDC, HU850, High Performance Audio, 17'' Orestes velgen, klepspoiler, dakrails etc etc..
Hans oet Twent
8th Gear member

Jiska schreef: 12.09.2024 - 11:57 Oh dat snap ik wel hoor! Alleen het vinden van een origineel 18 inch BBS setje nebula's is zo wat onmogelijk te noemen.
Er is zoveel namaak van. Bij sommige zie je het verschil niet eens (of het echt of namaak is).

Nebula staat bij mij ook wel op nr1. Maar ik vind de orestes die ik nu heb ook zeker niet onlelijk :)
De Orestes had ik destijds ook onder de V70. Heb ze toen gestraald en laten poedercoaten. Niet het bling Silver maar net het zilver eraf. Stond best gaaf. Foto ziou hier nog wel ergens moet zwerven gok ik.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
billyb7b
Starter

Om er zeker van te zijn dat de nieuwe velgen passen bij de bevestigingspatroon en de offsetvereisten van je auto, is het belangrijk om met een paar factoren rekening te houden. Ten eerste, bepaal de exacte steek van je auto - dit is een essentiële parameter die bepaalt of de velgen zullen passen. Ook de offset (ET) van de velgen speelt een rol, aangezien een verkeerde waarde de bestuurbaarheid en stabiliteit van de auto kan beïnvloeden. Controleer de compatibiliteit van deze parameters via een betrouwbare bron. Op de website van Wheelpoint kun je diverse velgen vinden en gebruik maken van de configurator, die je helpt bij het selecteren van modellen die compatibel zijn met jouw auto. Vergeet ook de breedte van de velgen en de diameter van het naafgat niet, om mogelijke problemen bij de montage te voorkomen. Uiteindelijk zijn een nauwkeurige berekening en het gebruik van betrouwbare gegevens essentieel.
Lupo Volvo
2nd Gear member

Volans, Amalthea en Arakkis heb ik onder de V70n gehad, allemaal mooi.
XC60 T8
C30 D2
V70n D5
245T
440 1.6
66
Plaats reactie

Terug naar “Banden en velgen”