Ledstrips deur en boven dashboardkastje
-
- 7th Gear member
Wat zegt de handleiding?
Blog Småbruk - Het leven op een kleine Zweedse boerderij...
"A man without a vision for his future, always returns to his past"
-
- 7th Gear member
Denk het laatste 
Uit de handleiding. Het verhaal geeft alleen niet weer waar op het middendisplay. Dat is een beetje jammer.
Sierverlichting
De omringende sierverlichting gaat branden bij het openen van de portieren en dooft bij het vergrendelen van de auto. De sterkte van de sierverlichting is aan te passen op het middendisplay en tevens fijn af te stemmen met het duimwiel op het instrumentenpaneel.
Sfeerverlichting*
De auto is uitgerust met led-verlichting waarvan de kleur te wijzigen is. Deze verlichting brandt, wanneer de auto is ingeschakeld. De sterkte van de sfeerverlichting is aan te passen op het middendisplay en tevens fijn af te stellen met het duimwiel op het dashboard.
Uit de handleiding. Het verhaal geeft alleen niet weer waar op het middendisplay. Dat is een beetje jammer.
Sierverlichting
De omringende sierverlichting gaat branden bij het openen van de portieren en dooft bij het vergrendelen van de auto. De sterkte van de sierverlichting is aan te passen op het middendisplay en tevens fijn af te stemmen met het duimwiel op het instrumentenpaneel.
Sfeerverlichting*
De auto is uitgerust met led-verlichting waarvan de kleur te wijzigen is. Deze verlichting brandt, wanneer de auto is ingeschakeld. De sterkte van de sfeerverlichting is aan te passen op het middendisplay en tevens fijn af te stellen met het duimwiel op het dashboard.
Laatst gewijzigd door Urbexpeditie op 17.10.2024 - 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Blog Småbruk - Het leven op een kleine Zweedse boerderij...
-
- 2nd Gear member
Ik weet niet welke uitvoering je hebt maar bij mijn V90 Inscription ( bj.2018) is zowel de kleur als intensiteit ( 3mogelijkheden t.w. uit, laag en hoog) van de sfeerverlichting in te stellen. Te lezen in de handleiding op pag. 168.
Succes.
Succes.
- Rogier64
- 5th Gear member
Wellicht dat het ook een optie is die je wel of niet hebt, kijk even bij verlichting pack. In de V60 series zijn daar in elk geval 2 varianten van.
2020 Volvo V60 T4 Inscription Polestar Engineered Alderbastend compleet
V40 T3 Dynamic Edition Geartronic IntelliSafe Pro MY2019
V70LE T4 PowerShift, MY2012, Family Line, Driver Support Line
V70 2.0D, MY2009 Prof. Tunex
V70 T5 aut, MY2001 Full Options
V70 2.5 Europa, MY1998
V40 T3 Dynamic Edition Geartronic IntelliSafe Pro MY2019
V70LE T4 PowerShift, MY2012, Family Line, Driver Support Line
V70 2.0D, MY2009 Prof. Tunex
V70 T5 aut, MY2001 Full Options
V70 2.5 Europa, MY1998
- Jers3n
- 5th Gear member
Let even goed op wat je instelt/in kan stellen.
Er zitten een aantal minuscule ledjes in het plafond (bij ons 3, 1 in plafondcluster bij binnenspiegel, en boven beide achterportieren 1) waarvoor die instelling (mogelijk) van toepassing is.
Ik kan voor die minuscule lampjes een bepaald aantal kleuren kiezen of wit laten meekleuren met het omgevingslicht en ook de intensiteit geldt bij ons voor die drie ledjes.
Overige ledstips gaan mogelijk alleen met het scrollwieltje voor gehele sterkte van de dashboardverlichng mee. Maar dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd.
Er zitten een aantal minuscule ledjes in het plafond (bij ons 3, 1 in plafondcluster bij binnenspiegel, en boven beide achterportieren 1) waarvoor die instelling (mogelijk) van toepassing is.
Ik kan voor die minuscule lampjes een bepaald aantal kleuren kiezen of wit laten meekleuren met het omgevingslicht en ook de intensiteit geldt bij ons voor die drie ledjes.
Overige ledstips gaan mogelijk alleen met het scrollwieltje voor gehele sterkte van de dashboardverlichng mee. Maar dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd.
V90 Cross Country B5 PRO MY21 Denim Blue Metalic
V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue
V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue