Nu kan ik het niet juist hebben, maar als ik mijn navigatie aanzet ( zonder route ) en waar ik bv. 130 mag rijden het systeem dit niet herkend en gewoon bord 120KM p/u aan blijft geven.
Is dit ergens een instelling .... ?
http://www.volvocars.com/nl/top/about/n ... itemid=113
Road Sign Information
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
dat werkt volgens mij alleen icm een driver support-line
Volvo for life
- tameroro
- 1st Gear member
Heb pakket Introline, daarbij staat ook aangevinkt "road traffic information system met tmc functie"
anders nog eens de handleiding lezen of langs de dealer :signthanks: :signthanks: :signthanks: :signthanks:
anders nog eens de handleiding lezen of langs de dealer :signthanks: :signthanks: :signthanks: :signthanks:
V40 momentum /metalic black .optie momentum
Afneembare trekhaak
Exterior styling kit
Highperformance multimedia
LED dagrijverlichting
Verwarmbare vooruit.
Blis.
Afneembare trekhaak
Exterior styling kit
Highperformance multimedia
LED dagrijverlichting
Verwarmbare vooruit.
Blis.
- Meeratne
- 2nd Gear member
Road Traffic Information System is niet het Road Sign Information systeem (bordenherkenning).
De snelheid die jij in je navigatiescherm ziet, is de snelheid zoals die op de kaart staat opgeslagen (ergo, de 130 km/u wegen staan hier nog niet aangeduid en dus kan je die niet zien, maar enkel de oude snelheid).
De snelheid die jij in je navigatiescherm ziet, is de snelheid zoals die op de kaart staat opgeslagen (ergo, de 130 km/u wegen staan hier nog niet aangeduid en dus kan je die niet zien, maar enkel de oude snelheid).
-
- 3rd Gear member
tameroro schreef:Heb pakket Introline, daarbij staat ook aangevinkt "road traffic information system met tmc functie"
Voor de herkenning van de verkeersborden heb je de driver support line nodig. RTI is alleen navigatie en dan worden de maximum snelheid uit de data van het navigatiesysteem gehaald.
Nu: V60 B5 Inscription 2022
Eerder: V60 D6 Summum 2016, V40 D4 Summum 2012
Eerder: V60 D6 Summum 2016, V40 D4 Summum 2012
-
- 2nd Gear member
Hallo, weet iemand of de V60/S60 (2010-2013 pre fl) met driver support pack al verkeersbord herkenning kon hebben?
Ik meen ergens gezien te hebben dat het vanaf 2012 kon (modeljaar 2013).
Ik meen ergens gezien te hebben dat het vanaf 2012 kon (modeljaar 2013).