Ledbar aanzetten polestar

De Nieuwe XC60
Plaats reactie
Henk69
Starter

Goedenavond,

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een xc 60 polestar versie. Nu zit er een ledbar in de gril maar ik weet niet hoe die aangaat? Heeft één van jullie een idee? De verkoper weet het ook niet😭
Urbexpeditie
7th Gear member

Die is als het goed gedaan is meegeschakeld met grootlicht.
Overigens is die ledbar niet een standaard ding. Dus degene die deze ingebouwd heeft kan ook zomaar ergens een schakelaar hebben geplaatst.
Blog Småbruk - Het leven op een kleine Zweedse boerderij...

"A man without a vision for his future, always returns to his past"
Fredhead
Geartronic member

Via het touchscreen in de middenconsole kan je de schakeling met het grootlicht regelen.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers

'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Jones1986
Starter

Henk69 schreef: 29.10.2024 - 19:12 Goedenavond,

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een xc 60 polestar versie. Nu zit er een ledbar in de gril maar ik weet niet hoe die aangaat? Heeft één van jullie een idee? De verkoper weet het ook niet😭
Met je vraag omtrent de ledbar kan ik je jammer genoeg niet helpen maar ben wel benieuwd naar je rij ervaringen met de Polestar aangezien ik op het punt sta om ook 1 aan te kopen??
Meer bepaald de ophanging/aangepaste schokdempers? Hoe zit het met rijcomfort?

Thx!
Volvo XC60 Recharge Inscription Expression T6 (2021) - Fusion Red Metallic
Isuzu V-cross (2022) - Valencia Orange Metallic
diesel01
Geartronic member

Heeft hij het sensus systeem of is het al een google auto.
Ik heb met de software van Volvo een ledbar gehad die gewoon mee ging met het (adaptief) grootlicht.
je opent dan gewoon sensus en dan ga je op zoek naar dit icoontje, wanneer hij aanstaat dan zou de ledbar het moeten doen, vaak is het op deze manier geregeld, zeker wanneer de auto uit Scandinavië komt.
Is het een knutselaar geweest dan kan de knop overal zitten maar doorgaans toch binnen handbereik van de bestuurder.
Tippie mijnerzijds dan, voordat ik de software van Volvo had heb ik een aparte knop gebruikt die ik in het bakje voor de automaat pook had.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Bursting_Blue_II
2nd Gear member

Ben wel benieuwd naar een foto. Is volgens mij geen eigen optie van Volvo, dus een schakelaar of de grootlicht schakeling klinkt logisch. Tegelijkertijd vraag ik mij af of extra verlichting aan de voorkant op de openbare weg zo maar mag.
diesel01
Geartronic member

Bursting_Blue_II schreef: 30.10.2024 - 12:39

Ben wel benieuwd naar een foto. Is volgens mij geen eigen optie van Volvo, dus een schakelaar of de grootlicht schakeling klinkt logisch. Tegelijkertijd vraag ik mij af of extra verlichting aan de voorkant op de openbare weg zo maar mag.
Het is zeker wel een optie van Volvo, bovenstaande foto is van mijn vorige V90 en deze heeft een software pakketje bij Volvo gekregen waardoor in het scherm van sensus het icoontje "extra Licht"verscheen.
Er mogen volgens de apk 2 extra verstralers gemonteerd worden die uitsluitend samen met het grootlicht aan en uit gaan, anders zijn het werklichten en die mogen niet op de openbare weg.
Een Volvomonteur heeft mijn ledbar ingebouwd en aangesloten, werkte perfect.
In de Noordelijke landen word er door Volvo samengewerkt met Vision X, dit bedrijf zorgt voor ledbars op overheidsvoertuigen, in ruil daarvoor mag dit bedrijf de software gebruiken voor particulieren die extra licht op de auto wil hebben, daar leveren ze allerlei oplossingen voor.
https://www.visionxeurope.com/
In onze overvolle Randstedelijk gebieden een volledige overkill, in gebieden van minder mensen, boven Meppel wonen ook mensen is het erg prettig om in sommige gevallen extra licht te hebben.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
stinus
2nd Gear member

dat wist ik niet, maar heel cool.
Bursting_Blue_II
2nd Gear member

Dankjewel voor de toelichting - dat is best eenhandige optie voor de donkere stukken van het land! Mijn randstedelijke dealer heeft me er niet op gewezen, dus ik ga eens kijken of dat achteraf ook goed kan.
diesel01
Geartronic member

Zeker kan het achteraf, dat VisionX doet uitsluitend B2B dus het zal via een dealer moeten, Broekhuis Assen heeft het voor mij gedaan.
Ik weet niet of ik het weer zou doen, het besturingssysteem van Google en de nieuwe V90 heeft verbeterde lichttechniek, meer licht-output en verbeterde adaptieve waarde waardoor ik nog niet echt het idee heb dat ik wat te kort kom.
Ik maakt iig geen ruimte in het R-design neusje van de V90 voor een ledbar en dan zou het dus al iets moeten zijn als een geïntegreerde ledbar van Strands in de kentekenplaat met bekabeling van VisionX en software van Volvo.
https://strandseurope.com/product/nuuk- ... e-led-bar/
V90 T6 Recharge Rdesign
Plaats reactie

Terug naar “XC60 vanaf MY 2018”