ESR halo lock via Amazon bijvoorbeeld. Ik heb het ook net binnen dat beugeltje zal het morgen eens proberen. Voordeel is ook dat je telefoon gekoeld wordt

ESR halo lock via Amazon bijvoorbeeld. Ik heb het ook net binnen dat beugeltje zal het morgen eens proberen. Voordeel is ook dat je telefoon gekoeld wordt
Geen idee sorry, ik had deze nog over, destijds ontvangen van flitsmeister. Maar is een universele knobbel voor heel veel telefoonhouders.
Ik heb op mijn MY24 een dashcam van FITCAMX geΓ―nstalleerd welke naar behoren blijft zitten en werkt. Bij bestelling moet je eerst MY opgeven en foto van de spiegelkap delen voordat je bestelling verstuurd wordt.
Nope en die gaat er ook niet komen. Wat een gedrocht als oplossing. Heb 'm laatst op een XC60 gezien, enorme puist aan de passagierskant met lelijke plaksticker die je van buitenaf ziet zitten.diesel01 schreef: β23.10.2024 - 13:41 Zijn er al mensen die een front/rear dashcam van Volvo hebben geΓ―nstalleerd?
https://accessories.volvocars.com/nl-nl ... (Recharge)
Ik had altijd een Blackvue 650S en dacht deze even uit te breiden met een Achtercamera maar dat wil dus niet, gevolg nieuwe cam.
Volvo heeft ze nu ook zelf en ik krijg een offerte voor montage.
Paar weken terug aangereden van achteren door iemand die te kort volgde, deze man had geen zin aan formulieren en heeft naam en telefoonnummer achter gelaten.
Ik had beelden van de voorzijde, foto's van de auto en de man die achterop mij reed en het gesprokene waarop hij zegt geen papieren te willen invullen en nu zegt de verzekeraar van de tegenpartij dat er bij hun niets bekend is van de aanrijding, beelden, foto's en getuigenverklaring gaan nu naar de verzekeraar van de tegenpartij.
Zelfs mijn verzekering zegt nu dat er geen beelden zijn van de man dat deze auto met bestuurder tegen mijn auto is aangereden...
Nu heb ik getuigen en een goede kameraad die advocaat is die heel giftig word van dit soort gasten en verzekeraars en het als hobby heeft om dit soort lullo's over de balie te trekken maar een dashcam waarop het vogelnestje is te zien die zijn Aygo op onze Volvo parkeert is in de bewijslast wel fijn.
Alleen dashcam voor. Achter heb ik niet gedaan. Zie topic viewtopic.php?p=1870048#p1870048 Had laatst al een post gedaan over verwennen van mijn auto.