Hallo!
Ik zal niet de eerste zijn die zich stoort aan de slijtage op de knoppen van de climaat bediening. Het ziet er wat viezig uit.
Nu wil ik ze een wat netter schoonmaken, maar ik wil ook niet met het schoonmaken de letters van het bedienpaneel verwijderen met schoonmaakmiddel.
Kan iemand me vertellen hoe ik ze los kan maken? Dan kan ik eens knutselen of ik ze nog netjes schoon krijg, of dat ik nieuwe moet modelleren en printen.
Airco-unit knoppen losmaken
- jrkalf
- 3rd Gear member
- Contacteer:
-
- 7th Gear member
En niet schoonmaken met Dasty.... Dan is de verf van het streepje ook weg
Misschien heb je hier iets aan:

Misschien heb je hier iets aan:
Blog Småbruk - Het leven op een kleine Zweedse boerderij...
"Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about"
- jrkalf
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Dank!. Zo te zien moet de unit er hiervoor af, omdat het lijkt alsof de voor afdekplaat door deze heer is verwijdert. De unit moet er sowieso even vanaf, want achter de linker temperatuurknop is er een ledje stuk. Ik ga kijken of jouwbuis nog meer van dit soort handige dingen heeft.
Als ik weet hoe schoon ik de knop krijg, meld ik me wel via m'n blogje of het acceptabel is (en wat ik gebruikt heb), of dat ik in Fusion360 geklommen ben om een nieuwe knop te modelleren.
-
- 7th Gear member
Dat toplaagje kan je met je nagel er zo af peuteren. Dat is vrij zacht door de weekmakers uit de knop zelf.
Blog Småbruk - Het leven op een kleine Zweedse boerderij...