Nee, ik ben niet tevreden over mijn Volvo dealer. Nieuwe batterij plaatsen in de beveiligde (KE01) transponder-sleutel: € 65,00 Het was even schrikken omdat dit eerder als service gedaan werd. De auto is gekocht bij de dealer; altijd daar het periodieke onderhoud laten doen, inclusief nieuwe banden. Bij het nader nagaan van proces van inbouwen bleek er meer fouten te zijn gemaakt; pas na ruim drie maanden werd de auto aangemeld; bij één sleutel was bij het vervangen van de batterij de chip (KE01 ad € 250,00) plotseling defect enz.
Nee, ik ben niet blij met de dealer...
Dit ging niet goed
- Gouwe
- 7th Gear member
- Berichten: 6694
- Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44
Je plaatst 2 identieke berichten en dat zijn tot nu toe ook je enige twee. Je hebt je niet voorgesteld, we hebben hier geen idee wat voor Volvo (?) je rijdt, etc. Kom je hier alleen om te klagen? Teleurgesteld en ontevreden zijn mag, maar ben je het gesprek al aangegaan met je dealer? En verder hoop ik op vele zinvolle bijdragen van je hier op het forum te lezen.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 40969
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Nee, was maar 1 bericht en dat stond in het verkeerde topic en is dus hier naartoe verplaatst.
Maar de overige suggesties blijven
Maar de overige suggesties blijven

Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70