Volvo V50 CEM probleem

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
bkbartje
Starter

Hoi,

Volvo V50 2.4L uit 2005

Vorige week belde mij vrouw op want haar auto deed raar, ruitenwissers gingen niet uit, knipperlichten niet aan, dashboard verlichting deed random iets etc...
ANWB laten komen, zij hebben een raport uitgedraaid maar konden niet helpen dus auto is afgesleept.
(Rapport zit in de bijlage)

Daarna heeft de auto een week bij de garage gestaan waarna ik een factuur kreeg voor het schoonmaken van gecorodeerde stekkers 1 uur lang. Dus ook niet al te duur. maar de man die aanwezig was had de details niet.
En gisteren deed de auto het gewoon en kon ik er gewoon mee rijden.

Maar vandaag ging mijn vrouw weg en weer hetzelfde probleem. Ruitenwissers gingen niet uit, blower ging niet uit, ook niet met sleutel uit het contact.

Dus ik heb de CEM er uit gehaald om deze schoon te maken. ER vielen wat druppels water uit wat te verklaren is door de lekkage van het dakraam eerder dit jaar.
Nu heb ik de cem open liggen, printplaat aan 1 kant zichtbaar. maar ik durf hem niet verder open te maken omdat ik bang ben dat ik iets afbreek.

Wat zouden jullie doen? toch verder open maken? of goed laten drogen 2 dagen, stekkers met wd40 inspuiten en daarna proberen of alles toch weer werkt?

Groet

Bart
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”