Goedemorgen,
was even benieuwd naar jullie oplossingen voor draadloze Apple CarPlay opties in de V60 met AAOS. Het aanbod is groot maar ik weet dat de mensen hier alles graag goed uitzoeken.. Bvd!
Draadloze Apple CarPlay
-
- 2nd Gear member
V60 PE Black Stone ‘23
- Bluesbroeder
- 3rd Gear member
is al veel over geschreven, dus je zou even kunnen zoeken.
Ik heb geen AAOS maar Sensus en heb de Car2Play adapter. Is iets duurder maar werkt perfect.
Je kan meerdere Iphones aan sluiten en bij opstarten kiezen welke je wilt gebruiken, en belangrijk alles werkt zoals het moet zijn. Dus alle knoppen op stuur werken en Siri spraak aansturing etc.
Nagenoeg geen problemen mee gehad en je kan indien gewenst customized software op zetten en opstart scherm aanpassen, hetgeen ik ook heb gedaan. Krijg je een mooi CarPlay opstart scherm!
Succes met uitzoeken.
Ik heb geen AAOS maar Sensus en heb de Car2Play adapter. Is iets duurder maar werkt perfect.
Je kan meerdere Iphones aan sluiten en bij opstarten kiezen welke je wilt gebruiken, en belangrijk alles werkt zoals het moet zijn. Dus alle knoppen op stuur werken en Siri spraak aansturing etc.
Nagenoeg geen problemen mee gehad en je kan indien gewenst customized software op zetten en opstart scherm aanpassen, hetgeen ik ook heb gedaan. Krijg je een mooi CarPlay opstart scherm!
Succes met uitzoeken.
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
- Gouwe
- 7th Gear member
Ik kaap even het topic, maar heb je een link? Heb dezelfde dongle en ben wel benieuwd....Bluesbroeder schreef: ↑07.12.2024 - 11:23 .... en je kan indien gewenst customized software op zetten en opstart scherm aanpassen, hetgeen ik ook heb gedaan. Krijg je een mooi CarPlay opstart scherm!
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
- Bluesbroeder
- 3rd Gear member
Kijk hier even: https://github.com/ludwig-v/wireless-ca ... ngineering
Dit is startscherm die ik nu heb. Ik heb formaat van originele aangepast zodat het mooi in Sensus scherm past.
Als je belang bij hebt stuur even een PM, ik moet wel even zoeken ( is al geruime tijd geleden dat ik het geïnstalleerd heb) maar zal wel ergens liggen.
Maar je moet eerst een customized Firmware installeren.
Dit is startscherm die ik nu heb. Ik heb formaat van originele aangepast zodat het mooi in Sensus scherm past.
Als je belang bij hebt stuur even een PM, ik moet wel even zoeken ( is al geruime tijd geleden dat ik het geïnstalleerd heb) maar zal wel ergens liggen.
Maar je moet eerst een customized Firmware installeren.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
- Gouwe
- 7th Gear member
Dank, ik ga even kijken!
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
-
- 2nd Gear member
Inmiddels heb ik wat besteld en in gebruik:
https://www.bol.com/nl/nl/p/carme-luxe- ... uctPageUrl
Werkt top, verbind automatisch en een mooie kwaliteit op de display. Enige wat ik wel mis als ik via CarPlay Google maps in stel is de slimme accu verdeling over de rit? Is daar een work around voor?
Werkt top, verbind automatisch en een mooie kwaliteit op de display. Enige wat ik wel mis als ik via CarPlay Google maps in stel is de slimme accu verdeling over de rit? Is daar een work around voor?
V60 PE Black Stone ‘23
- MrBubbles
- 2nd Gear member
heb nog een AAwireless in de aanbieding.
Nieuw
Nieuw
Aflevertijd 8 januari 2024
De V60. Core, B3 , Automaat .735 Silver Dawn, 17″ 5-Y-Spaaks,R7D0 City , Lighting, 645 Full-ledkoplampen, 879 Geavanc. interieurverlichting, 016 Mistlichten, 065 koplampreinigingsinst., Driver Assist, 132 Intellisafe Assist, 603 Intellisafe Surr.(April 2023 met BLIS), Climate, 752 , 011, 869 Stuurverwarming, , 790 Park Assist Camera, , 691, achter en voor , Driver Awareness, 179 , Trekhaak 13 Polig inklapbaar.
Wie mein sgrijfvouten fint mag se houwe
De V60. Core, B3 , Automaat .735 Silver Dawn, 17″ 5-Y-Spaaks,R7D0 City , Lighting, 645 Full-ledkoplampen, 879 Geavanc. interieurverlichting, 016 Mistlichten, 065 koplampreinigingsinst., Driver Assist, 132 Intellisafe Assist, 603 Intellisafe Surr.(April 2023 met BLIS), Climate, 752 , 011, 869 Stuurverwarming, , 790 Park Assist Camera, , 691, achter en voor , Driver Awareness, 179 , Trekhaak 13 Polig inklapbaar.
Wie mein sgrijfvouten fint mag se houwe
-
- 2nd Gear member
Edit: iets te snel getypt. Eerst via het systeem Google maps aanzetten en dan naar CarPlay werkt goed!Sebastiaan11 schreef: ↑10.12.2024 - 08:27 Inmiddels heb ik wat besteld en in gebruik:
V60 PE Black Stone ‘23
-
- 2nd Gear member
Ik heb ivm steeds wisselende toestellen zakelijk en privé en het gemak van instappen en wegwezen met CarPlay draadloos
Deze https://www.gsmpunt.nl/universele-prod ... lay-dongle Buddi besteld en werkt perfect in mijn XC40 Recharge SMSR
Deze https://www.gsmpunt.nl/universele-prod ... lay-dongle Buddi besteld en werkt perfect in mijn XC40 Recharge SMSR
Volvo XC40 Recharge MY2024 RWD, SMSR, silver dawn
-
- 1st Gear member
Ik had de Buddy 2. Na een moeizame koppelprocedure zie ik dat bij gebruik van Apple Maps de center display (digi dashboard) geen kaart toont. Bij bedrade koppeling toont de center display de overzichtskaart en console de route (bij ingestelde route). Bij Buddy viel dat weg na 2 dagen rijden en kwam niet meer terug, wat ik ook deed. Teruggestuurd. Ik gebruik nu bedraad. Hiervoor had ik een Mini Clubman die volstrekt probleemloze draadloze Carplay had. Ik snap dat gezien de keuze voor Android Car het wat minder logisch is om draadloos Carplay te ondersteunen maar het was wel handig geweest.
-
- 2nd Gear member
Buddy 2 werkt wel naar de telefoon toe, maar niet andersom, dus toont in het kleine center display geen telefoon gebaseerde navigatie bron maar alleen Google maps van Volvo Android auto, deze verdwijnt in center display als je navigatie op de buddy vanaf je telefoon gebruikt en komt weer terug als je geen buddy navigatie gebruikt.
Ik gebruik dat kleine center display (alleen Google maps) alleen ter oriëntatie als ik geen navigatie op de console draai.
Het heeft ook geen zin om Google maps, Waze, Flitsmeister op console en center display door elkaar te gebruiken, m.a.w. wat voor jou een showstopper was, vind ik niet hinderlijk.
Ik gebruik dat kleine center display (alleen Google maps) alleen ter oriëntatie als ik geen navigatie op de console draai.
Het heeft ook geen zin om Google maps, Waze, Flitsmeister op console en center display door elkaar te gebruiken, m.a.w. wat voor jou een showstopper was, vind ik niet hinderlijk.
Volvo XC40 Recharge MY2024 RWD, SMSR, silver dawn