Radio navigatie start langzaam

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Sofie12
1st Gear member

Als ik met de v60 ga rijden duurt het wel 4 a 5 minuten voordat de navigatie, radio en google het doen.
Is dit normaal??

In ieder geval is het irritant >_<
Henry82
5th Gear member

Heb je al eens geprobeerd een reset te doen? Als je de homeknop onder het scherm 20 seconden indrukt wordt alles zwart, en komt het Volvo logo in beeld. Dan start alles opnieuw op, en vaak is dat de oplossing voor allerlei probleempjes.
Life is what happens while you're busy making other plans
Sofie12
1st Gear member

AH dat kan ik eens proberen. Thx
Sofie12
1st Gear member

Gelukt, alles doet het nu meteen 👍
Henry82
5th Gear member

Fijn! Het is de oplossing voor de meeste kleine probleempjes, en gelukkig makkelijk te doen.
Life is what happens while you're busy making other plans
mga1600
6th Gear member

Zeker na een update komt zoiets vaker voor. Daarom reset ik na een OTA preventief op beide manieren. Dus die met de Homeknop voor het infotainment systeem maar ook die met de knop van de voorruitverwarming die voor een reset van de ‘externe communicatie’ zorgt . Deze vergt iets meer geduld: indrukken, vasthouden tot het s.o.s. lampje boven je hoofd rood knippert, dan loslaten en een paar minuten wachten. Je ziet dan de symbolen voor gps, internet en bluetooth (weer) verschijnen ….. tijdens het wachten kun je nogmaals kort op dezelfde knop drukken om het gebrul van de ventilator op zijn hoogste stand te smoren.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”