CarPlay
-
- Starter
Hoi, ik heb een superfijne v60. Maar wat me enorm tegenvalt is het entertainmentsysteem. Inmiddels al een nieuwe gekregen omdat hij stuk was. De CarPlay is enorm instabiel. Vorige week op mijn iPhones(werk en privé) 18.1 gedaan. Daarna kreeg ik een update van de Volvo, ook braaf gedaan. Nu doet op beide toestellen de CarPlay het niet meer. Ik heb de knop voorruitontwaseming langdurig ingedrukt, voor een systeem reset, de zwarte knop onder scherm.. maar ik krijg het niet aan de praat. Telefoons uitgezet, kabel eruit en erin. Auto aan/uit l. Deur op slot. Iemand tips?
- Jeroen
- 5th Gear member
- Contacteer:
Toevallig VPN op je iPhone aanstaan? Zoja zet die dan eens uit en kijk dan hoe het werkt.
Vermeld ook even van welk jaar je V60 is, heb je een Sensus of Google systeem.
Vermeld ook even van welk jaar je V60 is, heb je een Sensus of Google systeem.
Volvo XC60 D5 Summum > Volvo V60 D6 Pure Limited > Volvo XC90 T8 Inscription > Volvo V60 T6 Inscription > op naar een nieuw auto avontuur...
Fototopic - Website fotografie - Facebook
Fototopic - Website fotografie - Facebook
- J33Bee
- 5th Gear member
CarPlay heeft jaren goed gewerkt met Sensus, alhier. Wel jammer dat het niet fullscreen kon.
Met AAOS tot op heden ook nog geen problemen ondervonden en standaard CarPlay in gebruik met TomTom en Apple Music. Nu wel fullscreen.
Met AAOS tot op heden ook nog geen problemen ondervonden en standaard CarPlay in gebruik met TomTom en Apple Music. Nu wel fullscreen.
- mga1600
- 6th Gear member
Al eens een andere kabel geprobeerd, ik had laatst iets vergelijkbaars met een goedkope (action) kabel waar een breuk of iets dergelijks in was gekomen. Nieuwe kabel - probleem opgelost.,Mea72 schreef: ↑17.12.2024 - 21:28 Hoi, ik heb een superfijne v60. Maar wat me enorm tegenvalt is het entertainmentsysteem. Inmiddels al een nieuwe gekregen omdat hij stuk was. De CarPlay is enorm instabiel. Vorige week op mijn iPhones(werk en privé) 18.1 gedaan. Daarna kreeg ik een update van de Volvo, ook braaf gedaan. Nu doet op beide toestellen de CarPlay het niet meer. Ik heb de knop voorruitontwaseming langdurig ingedrukt, voor een systeem reset, de zwarte knop onder scherm.. maar ik krijg het niet aan de praat. Telefoons uitgezet, kabel eruit en erin. Auto aan/uit l. Deur op slot. Iemand tips?
XC60 T6 Ultimate Dark my24
-
- 2nd Gear member
Vlak voor de laatste OTA update van Volvo werkte het bij mij soepel via een dongle. Na de update moest ik een systeem reset doen om het weer aan de praat te krijgen, kan gebeuren. Echter krijg ik nu de melding WIFI moet aan staan anders geen CarPlay. Is het hele CarPlay niet gebaseerd op wifi??
V60 PE Black Stone ‘23