Voorverwarmen S90/V90
- S90 Inscription
- 2nd Gear member
Ik kan nog steeds, ondanks ik de app opnieuw geïnstalleerd heb, op afstand starten. Precies dezelfde wijze als altijd.
-
- Starter
Bij mijn V70 Nordic+ werd de cabine heerlijk warm en werden de ruiten zo warm dat ik nooit hoefde te krabben als ik de standkachel gebruikte.
Nu heb ik een V90 met standkachel. Daar wordt de cabine niet echt warm. Ik hoor wel de standkachel werken maar er zit geen temperatuur meter meer op zodat ik kan zien hoe warm motor of het koelwater is.
Is dat normaal? Kan je ergens de temperatuur instellen voor de cabine of moet je daarvoor naar de werkplaats?
Nu heb ik een V90 met standkachel. Daar wordt de cabine niet echt warm. Ik hoor wel de standkachel werken maar er zit geen temperatuur meter meer op zodat ik kan zien hoe warm motor of het koelwater is.
Is dat normaal? Kan je ergens de temperatuur instellen voor de cabine of moet je daarvoor naar de werkplaats?
- PGV90
- 6th Gear member
Huib,
De auto zou wel goed warm moeten worden, zeker na zo’n 20-30 min. Wat je wel kan bekijken of de verwarming op ‘auto’ staat en de temperatuur op iets van 21 graden.
Anders toch even langs de garage.
De auto zou wel goed warm moeten worden, zeker na zo’n 20-30 min. Wat je wel kan bekijken of de verwarming op ‘auto’ staat en de temperatuur op iets van 21 graden.
Anders toch even langs de garage.
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012