Het sop komt naar binnen via het interieur lampje achter het dashboard kastje.
Morgen maar even de dealer bellen. Viel me wel op dat er heel veel bladeren onder de kap lagen. Zou dit de oorzaak zijn?
Bijgaand een foto van het lampje met sop
Nou ja, ik verbaas me dat dit het zou kunnen veroorzaken. Mijn mat is echt wel goed nat gewordenwasbeer2006 schreef: ↑22.12.2024 - 15:12 Ik haal regelmatig de bladeren weg, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat 99% dat niet doet.
Hier op het forum onder ons als puristen zullen het er meer zijn, maar gewone mensen doen dat niet. -:)
Is bij heel veel auto’s zo. In de familie zelfde ervaring met VW en Peugeot.marinh schreef: ↑22.12.2024 - 15:16Nou ja, ik verbaas me dat dit het zou kunnen veroorzaken. Mijn mat is echt wel goed nat gewordenwasbeer2006 schreef: ↑22.12.2024 - 15:12 Ik haal regelmatig de bladeren weg, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat 99% dat niet doet.
Hier op het forum onder ons als puristen zullen het er meer zijn, maar gewone mensen doen dat niet. -:)
Hallo, 0,1% hier.... nog erger zelfs: op eigen kosten (maar met veel plezier) al zeker 5 zakelijke leaseauto's in de glascoating gezet, begin deze maand onze XC90 ook.. Wasstraat zien ze niet, liever even vies en dan lekker soppen in een wasbox (alleen voor de afvoer en hoge druk, rest netjes met 2 emmertjes etc..) dan door de krasstraat heen.wasbeer2006 schreef: ↑24.12.2024 - 10:08 Nee ik als purist, alias zeikerd, wil dat ook niet.
Maar denk jij dat het 90% van de mensen maar iets kan schelen???? Vooral de leaserijder boeit het helemaal niets.
Dat ik nou een lease auto in de klei, polish wax en slecht 1 keer in zijn driejarig bestaan door de wasstraat heb gehaald behoor ik denk ik tot dde 0,1% rijders die dat doen.
Ik breng mijn auto ook met schone velgen naar de bandenwissel, kan je ook zie als ze iets beschadigd hebben. Ik moet zeggen de laatste jaren is dat enorm verbeterd en nooit meer problemen.
Maar ik denk dat ze tot 10 jaar terug wel vier of vijf velgen hebben gemold.