Ook je kabel is van invloed, er zijn betere kabels te krijgen oa. via Amazon.
Heb zel ook een zwaardere kabel genomen.
hier een voorbeeld
https://www.amazon.nl/UGREEN-Oplaadkabe ... r=1-2&th=1
Ook je kabel is van invloed, er zijn betere kabels te krijgen oa. via Amazon.
swedesolutions maakt zelf geen software voor de carplay units. Deze wordt aangeleverd door de fabrikant. Heb je een hogere software versie dan zit de Bluetooth audio ondersteuning erin. Heb je een lagere versie dan ontbreekt deze.
Deze car option carplay box wordt gemaakt door een andere producent.VolvoScheurder schreef: ↑03.12.2024 - 08:03 Zou het merk van de Carplaybox uitmaken? (Box en software lijkt het zelfde al ben ik daar een leek in). Wat zou het verschil zijn tussen de box van Swedesolutions en Car Options?
De CFE is voor mij een beetje een grijs gebied geworden . Wordt niet meer gemaakt en zit geen support op.
Hoe houd jou batterij t vol qua telefoon? Loopt die ook giga snel leeg? Zo ook, hoe loopt jou geluid als je bv youtube kijkt en t geluid via de carplay gaat?Maarten Voogel schreef: ↑22.12.2024 - 13:28 Ik heb net de CarPlay laten inbouwen door Caroptions.
Ik ben voor 98% tevreden, het enige wat niet werk is, dat de stoelverwarming indicatie niet in beeld komt, Caroptions zegt daar nog mee bezig te zijn, misschien een update later.
Voor de rest werkt het goed en snel.
Heb je ook de originele achteruitrij camera werkend? En de temperatuur instellingen van climate control? Heb jij het optionele touchscreen gekozen?Maarten Voogel schreef: ↑22.12.2024 - 13:28 Ik heb net de CarPlay laten inbouwen door Caroptions.
Ik ben voor 98% tevreden, het enige wat niet werk is, dat de stoelverwarming indicatie niet in beeld komt, Caroptions zegt daar nog mee bezig te zijn, misschien een update later.
Voor de rest werkt het goed en snel.
Mijn telefoon is al wat ouder, en een kabeltje erin vind ik geen punt, maar het belangrijkste vind ik de navigatie, radio en Spotify.VolvoScheurder schreef: ↑22.12.2024 - 16:59 Hoe houd jou batterij t vol qua telefoon? Loopt die ook giga snel leeg? Zo ook, hoe loopt jou geluid als je bv youtube kijkt en t geluid via de carplay gaat?
Ik heb de carplay via swedesolutions en dit zijn toch wel mijn hekel punten. Waardoor ik er minder plezier van heb dan gehoopt.
De achteruitrijcamera werkt goed , net als de climate control, echter de stoelverwarming niet.
Bedankt voor je hulp.Maarten Voogel schreef: ↑23.12.2024 - 20:15De achteruitrijcamera werkt goed , net als de climate control, echter de stoelverwarming niet.
Een touchscreen vind ik niet nodig, te klein scherm en net buiten, mijn, handbereik.