HeinvdW schreef: ↑05.01.2025 - 10:45
Los van de EX30; hoe komt het dat er in Nederland zoveel Volvo's verkocht worden.
Zodra je de grens overgaat houdt het op.
In België nog wat, maar verder?
Wat zijn de eigenschappen van Volvo's waarom wij er voor kiezen?
Met de meer of minder objectieve verslagen wordt duidelijk dat Volvo's niet beter zijn dan andere auto's.
Ik heb zelf voor Volvo gekozen vanwege de goede inruilprijs voor de vorige Volvo en de te verwachten hoge restwaarde, niet omdat ík overtuigd ben van de kwaliteiten tov andere merken.
Heb zelf een ex30 MY25 Core (winterpack + donkere ramen) aangekocht, voor mij gaven deze punten de doorslag:
Toch nog steeds groot vertrouwen in het merk
Tevreden over de dealer
Volvo bekend voor comfort en veiligheid
laadpaal thuis/zonnepanelen
wagen voor dochter , heeft net een rijbewijs en maakt weinig kilometers
5000€ premie voor zero-emissievoertuig (Belgie)
geen BIV /inschrijving en geen jaarlijkse rijtaks betalen(voorlopig toch in Belgie)
Kunnen kopen als Selekt met amper 50km op de teller voor een heel nette prijs.
5 jaar gratis service en onderhoud van Volvo (remmen, schijven, wisserbladen, interieurfilters...) Volvo Care Offer 'Service & Maintenance for Volvo Fully Electric'
De kleine software issues neem ik er graag bij,ik geloof er in dat dit zeker opgelost gaat worden. Hoge verbruik bij koude en het minder goed kunnen afstellen van de verwarming is bij deze
wagen een probleem voor ons.
------------------------------------------------------------------------------------------------
EX30 MY2025 Core +++ Pearl White
S60 T5 R-Design Launch edition +++ Osmium Grey MY2020
S60 2.0D R-Design Black D3 2015
C30 1.6D R-Design Black 2010