Ik ben zelf erg enthousiast over deze auto (model, prijs/luxe etc., merk etc.), maar ga natuurlijk niet zomaar een auto kopen zonder me er in verdiept te hebben.
Daarom heb ik een aantal vragen die ik volgens mij het beste op dit forum kan stellen.
Qua kosten: ik weet wat de auto me gaat kosten in de wegenbelasting, maar is 'ie ook een beetje te verzekeren? Of is dit model om de één of andere reden duurder dan een gemiddelde auto in deze prijs-gewichtsklasse? (ik ga volgende week mijn verzekeraar bellen, maar misschien dat iemand hier een antwoord heeft)
Mijn voorkeur gaat uit naar een model uit de periode 1994-1996. De enige eis die ik heb is stuurbekrachtiging, en die zit volgens mij standaard op dat model (volgens wikipedia, that is).
Zijn er bepaalde zaken waar ik op moet letten (ik las ergens anders op dit forum iets over roest bij de achterbanden?). En als laatste: er zijn 400.000 verschillende modellen.

Een hoop vragen, maar als men mij op weg zou kunnen helpen... Graag!
edit: budget is misschien ook wel handig. Alles incl. willen we eigenlijk niet meer uitgeven dan €1750,-