moeizaam starten?
-
- 2nd Gear member
-
- 2nd Gear member
Ik weet dat het een andere motor is, maar ik wilde het toch ook delen om over na te denken.
Bij mijn D2 (1.6 Diesel) was het kleine accu van het start/stop systeem die op was. Het start/stop systeem deed het al meer dan een jaar niet meer, wat ik niet erg vond. Maar goed, toen de auto slecht ging starten moest de tweede accu vervangen worden. De hoofdaccu is nog origineel uit 2013 met 310.000 km ervaring.
Bij mijn D2 (1.6 Diesel) was het kleine accu van het start/stop systeem die op was. Het start/stop systeem deed het al meer dan een jaar niet meer, wat ik niet erg vond. Maar goed, toen de auto slecht ging starten moest de tweede accu vervangen worden. De hoofdaccu is nog origineel uit 2013 met 310.000 km ervaring.
-
- 2nd Gear member
Ik moet er nog naar kijken op een droge vrije dag maar bedankt voor de tip!GS_Kes schreef: ↑08.01.2025 - 16:02 Ik weet dat het een andere motor is, maar ik wilde het toch ook delen om over na te denken.
Ik moet trouwens zeggen dat het bij normaal dagelijks gebruik eigenlijk bijna niet meer voorkomt dat ie slechter start.
Zal denk ik echt een accu probleem zijn.