Heb ik weer..
Het viel me al een tijdje op dat ik een klotsend water geluid hoor bij het voorram cq dashboard als ik mijn V70 gewassen heb.
Vanochtend was het weer feest na de regenbuien van afgelopen nacht wat neerkomt op klotsend water geluid als ik een bocht in draai.
Het wordt na verloop van tijd minder dus het water loopt wel weg maar ik vraag me toch wel af waar die tijdelijke water opslag door ontstaat …
Zal wel ergens bij die paravan zitten maar waar precies is me een raadsel, de roostertjes zitten soms vol met blad of ander boom spul maar dat haal ik gelijk weg als ik wat zie zitten.
Klotsend water geluid na regenbui
- Fredhead
- Geartronic member
Heb je een dakraam?
Want dan is de kans aanwezig dat de slang in de A stijl verstopt zit.
Want dan is de kans aanwezig dat de slang in de A stijl verstopt zit.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
-
- 1st Gear member
Heb dit bij een XC60 gehad. Na veel onderzoek en dakgoten helemaal tot 2x toe te hebben laten nakijken bleek een bekend euvel te zijn de slechte kit te zijn geweest die was gebruikt bij plaatsen van de voorruit in de fabriek. Na opnieuw plaatsen voorruit probleem opgelost