Verschil sportonderstel, comfortonderstel of driverspackage

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Spike1983
1st Gear member

Had een heel verhaal getypt, en toen deed het forum moeilijk....
Mijn nieuwe voorveren passen niet. Bekend verhaal.

viewtopic.php?t=96744

Wat is het verschil tussen comfort, sport, drivers package?
En dan niet gevoelsmatig, maar met harde cijfers..... (1 plus 1 is 2, statistisch gezien is ontwerp logischer dan evolutie. een Toyota Landcruiser is de beste auto, want kan wel van A naar B en gaat 40 jaar mee, dus minder uitstoot. Roken is slecht, maar stilzitten is erger. Dus 86 procent van de beroepsbevolking moet van zijn luie reet afkomen)
Ik heb mijn voorveren vervangen van de 2000 2.0T Dat past niet.
Van de 2003 2.0T past het wel, maar die lijken kleiner. Ik heb 2 zwaar beschadigde spatborden. ( ProdemoNL heeft het over chassis, maar ik vermoed spatborden) De veren van de grossier (Lantinga) zouden moeten passen, maar het loopt aan. Artikelnr klopt wel. Ook OEM.
Dealer, grossier, schandelijk hoge prijzen. Blijft dat, of kan ik beter gewoon een verlagingsset eronder zetten, wetende wat er onder mijn auto zit? Want gelukkig heb ik nog een echte terreinwagen (dus geen XC serie). Anders werd mijn vervoer wel erg beperkt.....

Wat is het verschil? Afmetingen? Kenmerken? Wie????
Helaas voor velen hier, denk ik over auto's in cijfers..
Dus primair is een auto bedoelt om van A naar B te gaan. 98 procent van Nederland is onverhard. En daar kom ik vaak.
Secundair is een auto bedoelt om personen en/of goederen te vervoeren.
Tertiair zijn luxe zaken......
Stoelverwarming is voor vrouwen. Een man weet dat hij zijn zaadjes gekoeld moet houden.
Alles beneden de 16,9 jaar is milieuvriendelijker dan een nieuwe(re) (elektrische) auto. (Onderzocht en bewezen)
OGA244
8th Gear member

De voortrein van een phase 1 is anders dan van een phase 2, veerpoten zijn anders, spoorbreedte is ook groter, was best een ingrijpend verschil (phase 2 was er overigens vanaf 2000)
Spike1983
1st Gear member

Dat weet ik. Phase II had een aangepaste ophanging van de V70/S70..... Ik moet cijfers hebben.....
Stoelverwarming is voor vrouwen. Een man weet dat hij zijn zaadjes gekoeld moet houden.
Alles beneden de 16,9 jaar is milieuvriendelijker dan een nieuwe(re) (elektrische) auto. (Onderzocht en bewezen)
OGA244
8th Gear member

Verder zoeken, die heeft ook n dealer niet paraat, die besteld op chassisnummer en krijgt dan wel de goede onderdeelnummers.
Dat jij nu de verkeerde nummers hebt is n eigen keuze.
Succes verder..
Spike1983
1st Gear member

OGA244 schreef: 01.02.2025 - 18:57 Verder zoeken, die heeft ook n dealer niet paraat, die besteld op chassisnummer en krijgt dan wel de goede onderdeelnummers.
Dat jij nu de verkeerde nummers hebt is n eigen keuze.
Succes verder..
Dus gewoon de dealer bellen en dan de telefonist voor amateur uitmaken? (Suzuki Nederland is al zover)
OGA244
8th Gear member

Wat jij wilt, jouw manier van denken staat mij iig niet aan, ik zou je dan ook niet verder helpen.
Spike1983
1st Gear member

OGA244 schreef: 01.02.2025 - 19:26 Wat jij wilt, je manier van denken staat mij iig niet aan, ik zou je ook niet verder helpen.
Ik snap het. Alle respect. Ik stel ook vragen en wil gegevens die niet zomaar te beantwoorden zijn. Dankjewel voor je eerlijke reactie. Hou ik van. "Nee" is ook een antwoord.
Gouwe
7th Gear member

Spike1983 schreef: 01.02.2025 - 18:50 .... Ik moet cijfers hebben.....
Je zou eens hier kunnen kijken: https://www.wiskundeforum.nl/
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”