Altijd *Pure* na starten?
-
- Starter
GIsteren had ik de moderator even gevraagd om de screenshot te verwijderen uit mijn vorige post ivm een vin nummer wat ik er per ongeluk in had laten staan. Maar voor de overige geïnteresseerden nog even de screenshot(zonder vin).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Starter
Goed nieuws dat dit mogelijk is, één van mijn grootste “ergernissen”. Is er toevallig iemand die dit op mijn AAOS XC90 zou willen activeren? Of zou de dealer dit eventueel kunnen activeren? En blijft de activatie actief na bijvoorbeeld een onderhoudsbeurt of software update of zal dit dan opnieuw geactiveerd dienen te worden?
-
- Starter
Jammer dat de dealer het niet kan/wil maar snap het ook wel. Hoewel ik er zeker van ben dat ik er zuiniger van ga rijden voldoet hij niet meer aan de EU goedkeuring voor uitstoot.
Het klopt inderdaad dat je de PIN van je auto nodig hebt, die kan je er via Orbit uittrekken als ik het goed begrepen heb (kosten iets van €200). Maar dat scheelt mij een hoop uitzoekwerk, aanschaf van een kabel, Windows laptop en Orbit software. Nou ja, ik hoop in ieder geval dat we straks met de grote software update via 1 druk op de knop op het scherm Pure in- en uit kunnen schakelen. Bedankt voor je reactie in ieder geval!