Sinds gisteren kan je op de AAOS Volvo’s tegen betaling van 10€ Blitzer.de Pro installeren. Ze geven aan dat het een early programma is.
Iemand al ervaring hiermee?
Ik ken de app op mijn iPhone en daar werkt het best wel aardig. Aangezien er geen Flitsmeister meer komt, lijkt me dit een aardig alternatief.
https://play.google.com/store/apps/deta ... =web_share
Blitzer.de op AAOS
-
- 2nd Gear member
Rijd in een Denim Blue V60 T6 AWD PHEV Plus Bright MJ25 met opties: Harman Kardon, 360 camera, privacyglas, contourstoelen en een trekhaak af fabriek.
-
- 2nd Gear member
Er zal geen Flitsmeister app beschikbaar worden voor AAOS?Roadrunner79 schreef: ↑09.02.2025 - 17:38 Sinds gisteren kan je op de AAOS Volvo’s tegen betaling van 10€ Blitzer.de Pro installeren. Ze geven aan dat het een early programma is.
Iemand al ervaring hiermee?
Ik ken de app op mijn iPhone en daar werkt het best wel aardig. Aangezien er geen Flitsmeister meer komt, lijkt me dit een aardig alternatief.
https://play.google.com/store/apps/deta ... =web_share
Viel me al op dat deze niet te downloaden was, tevens dan benieuwd of dat ooit nog zou volgen.
Meerdere merken gereden maar om in Volvo termen te blijven;
Volvo V60 T8 Recharge MY25
Volvo V60 CC 2.4 5 cillinder MY2018
Volvo S60 T4 R design MY2019
Volvo V60 T8 Recharge MY25
Volvo V60 CC 2.4 5 cillinder MY2018
Volvo S60 T4 R design MY2019
-
- 2nd Gear member
Zover als ik weet, eerder gelezen heb, gaat er geen AAOS versie komen van Flitsmeister. Er is een beta-versie geweest en de ontwikkeling zou gestopt zijn.
Ik heb nu Blitzer.de zelf op mijn V60 geïnstalleerd en het is geen fraaie app, maar werkt wel. Misschien iets te veel meldingen,1000m, 500m, 100m.
Probleem is echter hoe up to date de mobiele/semi-mobiele meldingen in Nederland zijn. In Duitsland zijn ze best wel goed
Kwestie van aantallen gebruikers van de app.
Ik heb nu Blitzer.de zelf op mijn V60 geïnstalleerd en het is geen fraaie app, maar werkt wel. Misschien iets te veel meldingen,1000m, 500m, 100m.
Probleem is echter hoe up to date de mobiele/semi-mobiele meldingen in Nederland zijn. In Duitsland zijn ze best wel goed
Kwestie van aantallen gebruikers van de app.
Rijd in een Denim Blue V60 T6 AWD PHEV Plus Bright MJ25 met opties: Harman Kardon, 360 camera, privacyglas, contourstoelen en een trekhaak af fabriek.