Onze S60 (2021 met Sensus) laat zich lastig koppelen met de Volvo Cars App.
Ik heb de app op mijn iPhone geïnstalleerd en een Volvo ID aangemaakt.
Mijn vrouw is bij de dealer geweest en heeft 39 EUR afgetikt voor een abonnement, ik kan echter niet koppelen in de Volvo. Ik heb de app al verwijderd uit het Sensus-ding, gereset naar fabrieksinstellingen en opnieuw geïnstalleerd, maar ik krijg geen mogelijkheden om ons Volvo ID te koppelen in de auto; ik zie nergens de mogelijkheid om een e-mailadres / Volvo ID in te voeren. Als ik de app aanklik staat er alleen zoiets als "hier verschijnen binnenkort nieuwe functies" of iets van die aard. De auto heeft internetverbinding via Bluetooth gekoppelde telefoon.
In de mail heb ik een pincode voor het Volvo ID gekregen.
In de iPhone app kan ik de auto echter ook niet meer verwijderen, ik wilde hem opnieuw instellen met VIN om alle stappen nog eens te doorlopen.
Wat mis ik?
Ik blijf er redelijk rustig mee, maar vrouwlief wordt hier chagrijnig van
