Ruzie met Volvo Cars App / instellen in S60

In dit board verzamelen we nieuws en tips & tricks over Volvo software
Plaats reactie
rvarkelen
Starter

Ik heb al een beetje gezocht op het forum maar vond niet direct iets.

Onze S60 (2021 met Sensus) laat zich lastig koppelen met de Volvo Cars App.
Ik heb de app op mijn iPhone geïnstalleerd en een Volvo ID aangemaakt.
Mijn vrouw is bij de dealer geweest en heeft 39 EUR afgetikt voor een abonnement, ik kan echter niet koppelen in de Volvo. Ik heb de app al verwijderd uit het Sensus-ding, gereset naar fabrieksinstellingen en opnieuw geïnstalleerd, maar ik krijg geen mogelijkheden om ons Volvo ID te koppelen in de auto; ik zie nergens de mogelijkheid om een e-mailadres / Volvo ID in te voeren. Als ik de app aanklik staat er alleen zoiets als "hier verschijnen binnenkort nieuwe functies" of iets van die aard. De auto heeft internetverbinding via Bluetooth gekoppelde telefoon.

In de mail heb ik een pincode voor het Volvo ID gekregen.

In de iPhone app kan ik de auto echter ook niet meer verwijderen, ik wilde hem opnieuw instellen met VIN om alle stappen nog eens te doorlopen.
Wat mis ik?

Ik blijf er redelijk rustig mee, maar vrouwlief wordt hier chagrijnig van :)
Volvo S60 B4 2021 R-Design

Previous: Audi e-tron 2019 / Audi A4 2.0TDI 2010 / Volkswagen Passat 3BG 2001 / Volkswagen Corrado 2.0i 1994 / Volkswagen Golf 1.3 1992
vvmark
2nd Gear member

Effe langs de dealer om je volvo id aan de auto te koppelen.
Huidig: Volvo v60 momentum pro 2020 denim blue
Hiervoor: Volvo v50 edition 2 my2009 barents blue
rvarkelen
Starter

vvmark schreef: 27.02.2025 - 18:12 Effe langs de dealer om je volvo id aan de auto te koppelen.
Thanks, belletje met Niham Naaldwijk en het werkt nu naar behoren, moest de app van telefoon verwijderen en na opnieuw installeren was er een koppeling met de auto.
Volvo S60 B4 2021 R-Design

Previous: Audi e-tron 2019 / Audi A4 2.0TDI 2010 / Volkswagen Passat 3BG 2001 / Volkswagen Corrado 2.0i 1994 / Volkswagen Golf 1.3 1992
Haantje-50
Starter
Contacteer:

hier hetzelfde probleem volvo dealer is nou niet echt behulpzaam met het probleem oplossen , App werkte eerst oke met soms wel wat problemen zoals offline of standby dan weer werkte het na een paar dagen om vervolgens in de standbye mode te blijven hangen ook na het starten van de auto !

App verwijderd ,opnieuw ge-installeerd maar de app koppelt niet meer met de auto ....... vervolgens na de dealer gegaan maar zeggen maak maar een afspraak en kijken we ernaar tja dat begrijp ik €€€€€ krijg een pincode maar die kan ik nergens invoeren omdat het uit 4 cijfers bestaat en geen 6 cijfers om in te loggen opje app.

ook blijft de auto in de app staan ook al heb je de app verwijderd daardoor kan ik waarschijnlijk deze app niet koppelen !

iemand een oplossing hiervoor , zie ik iets over het hoofd !!!!
mees
6th Gear member
Contacteer:

Die 6 cijfers krijg je binnen op je opgegeven en ingevoerde (bij het installeren van de App} emailadres. Check ook je spambox eventueel.
Draadloze XC40 '18 viewtopic.php?p=1694496#p1694496
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
Plaats reactie

Terug naar “Software voor Volvo's”