Hoi Allen,
Ik heb sinds een paar dagen een Volvo V40 D2 van eind 2016 net het model met de facelift. Nu heb ik een Brodit proclip en een Brodit houder gemonteerd op het rechter rooster.
Nu valt het mij op dat bij het gebruik van bijvoorbeeld Flitsmeister de GPS ontvangst heel slecht is. Ik rijd op de kaart niet goed mee, dat gaat stotend en ik rijd zogenaamd soms
naast de weg. Nu heeft de auto electrische voorruitverwarming. Kan dat een oorzaak zijn? Of moest de proclip op het linker rooster gemonteerd worden? Daar heb ik hem
niet geplaatst, vanwege dat je vlakbij de ruitenwisserbediening zit.
Wie kan hier meer over zeggen? Ik hoop dat het opgelost kan worden.
Dank alvast voor de reacties!
Hele slechte GPS ontvangst met iPhone
-
- 1st Gear member
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- 1st Gear member
Als er mensen zijn die deze ervaring niet hebben in combinatie met voorruitverwarming, zouden die ook kunnen reageren a.u.b.?
-
- Starter
Ik heb toevallig sinds kort ook een Brodit houder in mijn V40 zitten en ik ervaar geen GPS problemen met mijn iPhone 15 Pro Max. Mijn V40 heeft ook voorruit verwarming.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V70 2.3 T5 ‘97 - Tropic Green Metalic
Mazda MX-5 1.6 ‘00 California - Sunburst Yellow
V40 CC 2.0 D2 ‘17 Nordic+ - Denim Blue
V40 2.0 D2 ‘15 Summum Business - Flamenco Red Metallic
Mazda MX-5 1.6 ‘00 California - Sunburst Yellow
V40 CC 2.0 D2 ‘17 Nordic+ - Denim Blue
V40 2.0 D2 ‘15 Summum Business - Flamenco Red Metallic
-
- 1st Gear member
@ScottW, heel bijzonder. Dank voor je reactie.
Wanneer ik de telefoon uiterst links op het dasboard bij de voorruit vastklem, waar er vrijzicht is, omdat er een strookje van circa 4cm vrij is van verwarmingsdraden in de ruit, dan werkt het prima.
De vraag is, waarom het bij jou goed gaat en bij mij niet.
Wanneer ik de telefoon uiterst links op het dasboard bij de voorruit vastklem, waar er vrijzicht is, omdat er een strookje van circa 4cm vrij is van verwarmingsdraden in de ruit, dan werkt het prima.
De vraag is, waarom het bij jou goed gaat en bij mij niet.
-
- 2nd Gear member
Die plek op het dashboard is berucht, zoek maar op dit forum en je zal meer gevallen herkennen met dit probleem. Misschien dat de voorruitverwarming nog erger maakt, dat weet ik niet, want ik heb geen voorruitverwarming in de V40.
Ik ben een Samsung gebruiker, maar sinds de Samsung S20 (en de opvolgers) gaat het bij mij prima op die plaats op het dashboard.
Ik ben een Samsung gebruiker, maar sinds de Samsung S20 (en de opvolgers) gaat het bij mij prima op die plaats op het dashboard.
- vankol
- 4th Gear member
Klopt ik heb ook voorruit verwarming maar geen problemen in de houder (zit bij wel een slagje hoger, naast beeldscherm).
Wel als ik hem in mijn broekzak hou, dan slechte GPS ontvangst) . (Samsung S23)
Wel als ik hem in mijn broekzak hou, dan slechte GPS ontvangst) . (Samsung S23)
VOLVO S60 D3 2011 GT V40 T2 Nordic+ 2016