goedemiddag,
ik heb recent mijn volvo verlaagd (v70 2005) op een set schroefveren ik kom er alleen nu achter dat mijn stuurkogels helemaal omhoog staan. ik heb online gelezen dat er om dit probleem op te lossen speciale kit zijn, zogeheten bump steer kits. helaas kan ik deze niet vinden voor de volvo. is er misschien iemand dit dit probleem ook heeft gehad en opgelost of mogelijk een oplossing hiervoor weet
stuurkogels staan omhoog na verlagen
-
- 7th Gear member
Je hebt recent dit bericht ook elders geplaatst.
Niet echt handig. Krijg je nl op verschillende plaatsen reacties waardoor het overzicht weg is.
Mod: slotje?
Niet echt handig. Krijg je nl op verschillende plaatsen reacties waardoor het overzicht weg is.
Mod: slotje?
Blog Småbruk - Het leven op een kleine Zweedse boerderij...
"A man without a vision for his future, always returns to his past"
"A man without a vision for his future, always returns to his past"
- Fredhead
- Geartronic member
Het verhaal is exact hetzelfde alleen met een ander model Volvo.
Gaat het om 2 verschillende auto's of stel je de vraag inderdaad dubbel?
Sowieso is de oplossing voor beide auto's gelijk als deze is te vinden in zo'n kit.
Ikzelf zou kiezen om de auto('s) minder ver te verlagen waardoor het probleem niet ontstaat.
Gaat het om 2 verschillende auto's of stel je de vraag inderdaad dubbel?
Sowieso is de oplossing voor beide auto's gelijk als deze is te vinden in zo'n kit.
Ikzelf zou kiezen om de auto('s) minder ver te verlagen waardoor het probleem niet ontstaat.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D