Wie kan mij helpen,
Ik heb heldere koplampen gekocht en wil deze graag in mijn auto plaatsen.
Nu word mij verteld dat de phase 2 koplampen H7 lampen heeft, en wat ik nu heb H4 lampen.
Weet iemand hoe ik dit verander kwa stroom ?
gr Henk.
Koplampen
-
- 1st Gear member
De spanning naar de lampen is altijd 12 volt (tenzij je lampen van een vrachtwagen gekocht hebt) De stroom hangt af van de wattage van de lampen. Als ze dezelde wattage hebben, heeft H7 en H4 dus hetzelfde verbruik, maar de fittingen zijn anders.
- Maarten
- 5th Gear member
als je fase 2 lampen wil plaatsen in een fase 1,past dat wel ,alleen moet je er een ander stekkertje voor halen,stroom enz. blijft allemaal gelijk,alleen dus de aansluiting is iets anders(h7 aansluiting dus ipv h4)
stekkertje kost heel weinig bij de dealer
zoek anders nog maar even verder hier op het forum,is al heel veelover geschreven...
stekkertje kost heel weinig bij de dealer

zoek anders nog maar even verder hier op het forum,is al heel veelover geschreven...
volvo s40 1.8 aut. '97
volvo v40 1.9D 115pk '03
volvo V50 D5 2007 edition II sport
volvo v40 1.9D 115pk '03
volvo V50 D5 2007 edition II sport
-
- 3rd Gear member
Nu hier toch weer een topic over loopt..
Ik heb afgelopen zomer mijn P1-V40 ook voorzien van P2 Dual Black headlights. Na wat gepriegel en hulp van mensen op dit forum werkte alles perfect.
Echter, afgelopen weekend heb ik mijn dashboard lampjes vernieuwd. 2x achter het ventilator gedeelte op de middenconsole en 1x lampje bij de lampen/mistlicht schakelaar. Die branden perfect. Maar mijn koplampen branden nu alle 4 tegelijk bij het voeren van dimlicht (stand 2). Dit was eerder niet zo & is (dacht ik) ook niet de bedoeling.
Nu kan het zijn dat bij de ombouw toch iets mis is gegaan qua electra en dat daardoor 3 dashboard lampjes kapot zijn gegaan. Echter als dat het geval zou zijn, dan zouden in mijn huidige situatie diezelfde dashboard lampjes toch ook weer kapot moeten gaan (?) - en dat gebeurd niet.
Ik heb verder niet meer aan de auto gesleutelt, dus wat kan dit zijn?
Ik heb afgelopen zomer mijn P1-V40 ook voorzien van P2 Dual Black headlights. Na wat gepriegel en hulp van mensen op dit forum werkte alles perfect.
Echter, afgelopen weekend heb ik mijn dashboard lampjes vernieuwd. 2x achter het ventilator gedeelte op de middenconsole en 1x lampje bij de lampen/mistlicht schakelaar. Die branden perfect. Maar mijn koplampen branden nu alle 4 tegelijk bij het voeren van dimlicht (stand 2). Dit was eerder niet zo & is (dacht ik) ook niet de bedoeling.
Nu kan het zijn dat bij de ombouw toch iets mis is gegaan qua electra en dat daardoor 3 dashboard lampjes kapot zijn gegaan. Echter als dat het geval zou zijn, dan zouden in mijn huidige situatie diezelfde dashboard lampjes toch ook weer kapot moeten gaan (?) - en dat gebeurd niet.
Ik heb verder niet meer aan de auto gesleutelt, dus wat kan dit zijn?