Locatie microfoons EX40
- mees
- 6th Gear member
- Contacteer:
Ach, weet je hoeveel moeite je vroeger moest doen om als kunstschilder of muzikant 'vereeuwigd' te geraken?
Nu gaat dat helemaal vanzelf
... Geef maar even een vrolijke draai(orgel klank) aan een serieus gevaar, sinds er 'automatisatie' bestaat.
Nu gaat dat helemaal vanzelf

... Geef maar even een vrolijke draai(orgel klank) aan een serieus gevaar, sinds er 'automatisatie' bestaat.
Draadloze XC40 '18 viewtopic.php?p=1694496#p1694496
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
- veeeseventy
- 2nd Gear member
De meest gehoorde - en volgens mij niet de meest inzicht tonende - opmerking is die van: "ik heb toch niets te verbergen?"
Nu AI in opmars is kan er prima een agent worden geactiveerd die alle band opnames na luistert gebaseerd op trefwoorden en filters. Dat neemt ongeveer een paar milliseconden per account in beslag en voegt jouw data te aan de rijkdom van goegel.
Wetgevingen veranderen en waar je nu in de stellige overtuiging bent dat de boekenclub waar je toevallig lid van bent geheel onschuldig en legaal is, kan het zomaar zijn dat deze later tot een "terroristische organisatie"gaat behoren en "there you go!".
Als je dat allemaal prima vindt, voel je vooral vrij om dit soort signalen te negeren. Het is zeker een stuk relaxter

SMILE!!, You're driving a VOLVO!!
- veeeseventy
- 2nd Gear member
Standaard heb ik alle microfoons uit staan maar ja, er zijn méér sensoren die aan staan waar je geen weet van hebt.
Ik vertik het echter om álles op een presenteerblaadje aan te bieden....
Ik heb geen face,snap,whats,tik of andere apps die data slurpen op mijn foon.
Jammer dat de 6310i niet meer werkt op het telecom netwerk, ik zou zo terug springen maar helaas heeft zelfs de allergoedkoopste telefoon een OS dat al jouw data via het internet of telecomnetwerk deelt...
SMILE!!, You're driving a VOLVO!!
- veeeseventy
- 2nd Gear member
- Tukker999
- 4th Gear member
Ter 'geruststelling' over AI.
CoPilot van Microsoft leest mee in je browser en haalt je naam uit de Windows computer.
Enige privacy is volgens mij een illusie.
CoPilot van Microsoft leest mee in je browser en haalt je naam uit de Windows computer.
Enige privacy is volgens mij een illusie.
Volvo XC40 Recharge Extended Range Plus 
Volvo V60 PIH 2013:
Honda Civic Hybride 2010:

Volvo V60 PIH 2013:

Honda Civic Hybride 2010:

- Paul
- Geartronic member
Copilot weet jouw naam en locatie om de antwoorden relevanter te maken. Dit krijgt hij als je de privacyverklaring leest.
Haal jij ook allerlei informatie uit mijn browser?
Ik kan in jouw browser informatie ophalen als je dat toestaat. Op dit moment bekijk je een pagina op een forum over elektrische Volvo's, en die context helpt mij om mijn antwoorden relevanter te maken. Als je dit niet prettig vindt, kun je de contextdeling uitschakelen via de instellingen van Copilot in de Edge-browser.
Het is belangrijk voor jou om te weten dat jouw privacy serieus wordt genomen. Voor meer gedetailleerde informatie kun je altijd de privacyverklaring van Microsoft raadplegen hier. Laat me weten hoe ik je verder kan helpen!
Haal jij ook allerlei informatie uit mijn browser?
Ik kan in jouw browser informatie ophalen als je dat toestaat. Op dit moment bekijk je een pagina op een forum over elektrische Volvo's, en die context helpt mij om mijn antwoorden relevanter te maken. Als je dit niet prettig vindt, kun je de contextdeling uitschakelen via de instellingen van Copilot in de Edge-browser.
Het is belangrijk voor jou om te weten dat jouw privacy serieus wordt genomen. Voor meer gedetailleerde informatie kun je altijd de privacyverklaring van Microsoft raadplegen hier. Laat me weten hoe ik je verder kan helpen!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra