Binnenkort krijg ik mijn eerste PIH en heb daarom een laadpas bij de ANWB aangevraagd maar zie nu verschillende prijzen in de laadpas app en de onderweg app van de anwb en de go charge app.
Het verschil is 4ct/kwh in het voordeel van de onderweg app en go charge. Ik heb dit ook al aan de anwb gevraagd maar krijg binnen 5 dagen antwoord.
Zit er vaker verschil tussen go charge en de aanbieder zelf?
Verschillende prijs bij dezelfde laadpaal en aanbieder
- mtrc
- 1st Gear member
Laadpassen is een waar doolhof met allemaal verschillende prijzen.
Is de paal van de aanbieder zelf of ben je gast via een pasje van een ander bedrijf.
De ene aanbieder rekent een vast tarief wanneer je een laadsessie start en de ander rekent bv 1 cent per kw extra (belangrijk is dan bv hoeveel kw je denk te laden).
Zelf werk ik met twee pasjes (Equans en Elec2go) en als laden mij te duur is via een aanbieder rij ik op benzine
Wanneer ik vergelijk is ANWB zeker niet de voordeligste met haar laadpas
Is de paal van de aanbieder zelf of ben je gast via een pasje van een ander bedrijf.
De ene aanbieder rekent een vast tarief wanneer je een laadsessie start en de ander rekent bv 1 cent per kw extra (belangrijk is dan bv hoeveel kw je denk te laden).
Zelf werk ik met twee pasjes (Equans en Elec2go) en als laden mij te duur is via een aanbieder rij ik op benzine

Wanneer ik vergelijk is ANWB zeker niet de voordeligste met haar laadpas

-
- 1st Gear member
Het zijn equans palen bij mij in de buurt en volgens hun site 0,48€/kwh, dus ik snap niet hoe de anwb dan 0,52€/kwh rekent terwijl ze beweren geen extra kosten bovenop de kwh prijs vragen.
Volvo 340
VW POlO
Fiat Stilo
VW Tiguan
Opel Zafira
Volvo V60 T5
VW POlO
Fiat Stilo
VW Tiguan
Opel Zafira
Volvo V60 T5
- Gouwe
- 7th Gear member
Foutje in de app van de ANWB? Prijswijziging die niet is verwerkt op de website van Equans? Kortom, niet te snel oordelen.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
-
- 1st Gear member
Equans is de leversncier dus die zal de juiste prijs geven op hun website. Dus klopt de prijs van de anwb laadpas niet met wat ze beweren en welke prijs zal dan in rekening worden gebracht.
Volvo 340
VW POlO
Fiat Stilo
VW Tiguan
Opel Zafira
Volvo V60 T5
VW POlO
Fiat Stilo
VW Tiguan
Opel Zafira
Volvo V60 T5
- OGA244
- 8th Gear member
Dat is n aanname , allego is mijn locale aanbieder, die heeft zelf geen pasjes en via smoove krijg je echt andere prijzen, o.a. blokkeer tarief per uur vanaf het moment van aansluiten en na 4 uur per minuut