Glovebox cooler retrofit
-
- 3rd Gear member
Klopt, prijs is wat hoger geworden met de jaren. Vorige jaar in m’n huidige V60 ook weer aangebracht en recent heeft mijn pa een XC60 gekocht en daarbij het ook meteen laten inbouwen door de dealer.
Blijf het sowieso vreemd vinden dat de optie er is om het in te bouwen, maar je het nergens kunt bijbestellen bij een nieuwe auto, of dat het er al in zit af fabriek. In mijn geval een Plus en mijn pa een Ultra beide niet als optie te vinden en ook niet standaard aanwezig.
Blijf het sowieso vreemd vinden dat de optie er is om het in te bouwen, maar je het nergens kunt bijbestellen bij een nieuwe auto, of dat het er al in zit af fabriek. In mijn geval een Plus en mijn pa een Ultra beide niet als optie te vinden en ook niet standaard aanwezig.
Huidige: V60 B3 Plus Dark, MY24, Vapour Grey
Vorige: V60 D3, MY20 - V60 D2, MY17 - V40 D4, MY15- V40 D2, MY15
Vorige: V60 D3, MY20 - V60 D2, MY17 - V40 D4, MY15- V40 D2, MY15
- CeeBee
- 5th Gear member
Ook de retrofit gedaan hier, in mijn XC40.
Was ook voorbereid.
Om kosten te besparen maar een heel dashboardkastje op EBay gekocht, van een Engelse sloper, totaal incl verzenden nog niet de helft van alleen het schuifje.
Onderdelen zijn niet LHD of RHD gebonden, dus een dashboardkastje in spiegelbeeld is geen hinder.
Leuk klusje van nog geen 20 minuten.
Omdat het kan.
Was ook voorbereid.
Om kosten te besparen maar een heel dashboardkastje op EBay gekocht, van een Engelse sloper, totaal incl verzenden nog niet de helft van alleen het schuifje.
Onderdelen zijn niet LHD of RHD gebonden, dus een dashboardkastje in spiegelbeeld is geen hinder.
Leuk klusje van nog geen 20 minuten.
Omdat het kan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
XC40 B3 Plus Dark

- Driver for life
- 1st Gear member
Hier inmiddels ook het klusje geklaard.
Half uurtje werk.
Naast de eerder genoemde onderdelen van de dealer ook een rolletje isolatieschuim van de Hornbach gehaald om de slide wat extra afsluiting te geven (misschien overbodig, maar toch)
Werkt uitstekend.
Wel slim van CeeBee om een gebruikte op te sporen.
Was mij helaas niet gelukt (had misschien ook even verder moeten kijken dan alleen de S en V90 modellen)
Half uurtje werk.
Naast de eerder genoemde onderdelen van de dealer ook een rolletje isolatieschuim van de Hornbach gehaald om de slide wat extra afsluiting te geven (misschien overbodig, maar toch)
Werkt uitstekend.
Wel slim van CeeBee om een gebruikte op te sporen.
Was mij helaas niet gelukt (had misschien ook even verder moeten kijken dan alleen de S en V90 modellen)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V90 MY2018 V70MY2012 V70MY2014 S60MY2011 V50MY2006 V70MY2001