Ik zie op internet de volgende merken voorbij komen:
- Youcanic
- iCarsoft
Heeft iemand ervaring met een goede OBD-scanner? Voornamelijk bedoeld om zelf storingen uit te lezen om te kijken of het iets is dat ik zelf kan oplossen of dat het beestje naar de garage moet. Daarnaast misschien op termijn meldingen wissen, instellingen aanpassen of bijvoorbeeld Fuel trim resetten.
Alvast bedankt!
OBD scanner - Welke kopen?
- Fredhead
- Geartronic member
Kijk hier eens rond: viewtopic.php?t=90486&hilit=welke+obd+scanner
Ik gebruik zelf een Foxwell NT 630 plus welke ook geschikt is voor een aantal handelingen bij de modellen van Volvo.
Houdt er wel rekening mee dat geen enkele OBDII scanner hetzelfde kan als de VIDA software welke specifiek voor Volvo zelf is.
Ik gebruik zelf een Foxwell NT 630 plus welke ook geschikt is voor een aantal handelingen bij de modellen van Volvo.
Houdt er wel rekening mee dat geen enkele OBDII scanner hetzelfde kan als de VIDA software welke specifiek voor Volvo zelf is.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- XC90-joch
- 1st Gear member
Goeie, ga ik lezen. Ik kon me voorstellen dat er verschillende opties zijn voor verschillende generaties, dus voor de zekerheid maar in het XC90-deel gezet. VIDA zou mooi zijn, maar ik denk dat VIDA 2014D mijn VIN niet herkent. En volgens mij is het sindsdien 'Online only'.Fredhead schreef: ↑08.05.2025 - 20:14 Kijk hier eens rond: viewtopic.php?t=90486&hilit=welke+obd+scanner
XC90 T8 Inscription