Mijn stand kachel gaat niet aan als de auto 1 of meer dagen heeft stilgestaan. In de volvo app krijg ik dan de melding dat de accuspanning te laag is. Als ik wel weer heb gereden dan wil het de volgende dag wel weer. Ik vind het een beetje raar. Heb ook niet het idee dat de auto accu niet goed meer werkt. Auto start ook altijd goed. Of heeft de standkachel een aparte accu?
Iemand die hier meer van weet?
Standkachel problemen
-
- 1st Gear member
Heb hetzelfde gehad. Hoofdaccu was (al?) zon 5 jaar oud.
Hoofdaccu vervangen, standkachel werkt weer en de SOC (batterijlading) in OBD staat weer op 90+% met normaal weer. Voorheen kwam hij niet boven de 73%
Hoofdaccu vervangen, standkachel werkt weer en de SOC (batterijlading) in OBD staat weer op 90+% met normaal weer. Voorheen kwam hij niet boven de 73%
- Fulaks
- 6th Gear member
Bij de laatste onderhoudsbeurt heb ik ook m'n hulpaccu laten vervangen, spanning was onder de 12V en gaf altijd melding op dashboard en daar kan ik slecht tegen (eerst af en toe, dan constant). M'n auto moet altijd 100 % in orde zijn, daar ben ik redelijk neurotisch in. Auto is van 2019, dus ik heb er verder ook geen probleem mee.
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault