Hoi mensen,
Ik heb een setje velgen op het oog maar twijfel of het gaat passen.
Ik heb gelezen dat de originele velgen een ET-waarde van 52,5 hebben.
Nu heeft de set die ik wil kopen een ET-waarde van 45
Met bandjes 235/35/19 erop.
Zou dit zonder aanpassingen gewoon eronder kunnen? Of kom ik dan in de knel met de wielkasten en/of remmerij?
Auto is een 2012 momentum T3 zonder verlaging.
Groetjes, Oskar
Past 19 inch met een ET 45 zonder aanpassingen?
-
- 2nd Gear member
Er zijn meer variabelen die bepalen of het past, bijvoorbeeld de breedte van de velg.
Op www.willtheyfit.com kun je altijd mooie vergelijkingen maken van je huidige set en een evt nieuwe.
De ET waarde wijkt wel iets af, meer dan de "veilige 5mm", voor mij geen enkel probleem maar velen op het forum zullen het verketteren...
Succes.
Op www.willtheyfit.com kun je altijd mooie vergelijkingen maken van je huidige set en een evt nieuwe.
De ET waarde wijkt wel iets af, meer dan de "veilige 5mm", voor mij geen enkel probleem maar velen op het forum zullen het verketteren...
Succes.
- teebee
- 7th Gear member
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !

Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
-
- 2nd Gear member
Resultaat van vanmiddag van het passen.... Het past gewoon ruim binnen de wielkasten en steekt niet uit. Ook loopt het nergens aan dus heb ze meegenomen. Even opknappen en dan komen ze in de zomers onder de auto.
Anders sturen hmmm.... Zal wel meevallen. Ik rijd al ruim 20 jaar met auto's icm andere wielen dan aangegeven wordt door de fabrikant en heb nog nooit raar stuurgedrag vernomen.
Anders? Ja misschien wel. Maar voor de meeste mensen niet eens merkbaar.
Desalniettemin.... Ik ben tevreden dus voor nu geholpen.
Dank allen!
Anders sturen hmmm.... Zal wel meevallen. Ik rijd al ruim 20 jaar met auto's icm andere wielen dan aangegeven wordt door de fabrikant en heb nog nooit raar stuurgedrag vernomen.
Anders? Ja misschien wel. Maar voor de meeste mensen niet eens merkbaar.
Desalniettemin.... Ik ben tevreden dus voor nu geholpen.
Dank allen!
- JelleR
- 2nd Gear member
-
- 2nd Gear member
Nou mensen..... Dit is het geworden!!
Ik ben er blij mee! Rijd prima en goeie looks als je het mij vraagt!
Oja mede vanwege de lippenset natuurlijk.
Ik ben er blij mee! Rijd prima en goeie looks als je het mij vraagt!
Oja mede vanwege de lippenset natuurlijk.

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.