voorruit verschil waar wisser komt/niet komt

Hier alles over de verzorging van de auto. Wassen, poetsen, zuigen, borstelen, kortom alles wat de auto mooier kan maken of houden.
Plaats reactie
Philken
5th Gear member

na het wassen van de auto blijf je(vooral als de voorruit nog nat is) het verschil goed zien tussen waar de wisser komt en het gedeelte waar de wisser niet komt
hoe krijg je dit verschil weg? welk product/polijsten? andere?
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

you've been beaten by a bRick
CeeBee
5th Gear member

Ik gebruik het spul uit onderstaand filmpje, werkt prima.

XC40 B3 Plus Dark
Afbeelding
HSVD
2nd Gear member

Dat dus!
Philken
5th Gear member

heb het besteld, benieuwd als het in het echt evengoed werkt als in de video
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

CeeBee
5th Gear member

Laat het maar weten.
XC40 B3 Plus Dark
Afbeelding
Philken
5th Gear member

gisteren geleverd, dus eerst voorruit gepoetst met bijgeleverde ruitenreiniger, daarna de compound aangebracht en dan de 12 maanden bescherming
gans de avond en nacht laten intrekken & momenteel zie ik geen verschil meer tussen waar de wisser komt en de rest van de ruit, dus eerste reactie geslaagd
ik heb gisteren ook de voorruit van ons 27 jaar oud busje gedaan & daar is het effect nog groter: alle strepen van de wissers die ik er met andere middeltjes niet uitkreeg zijn weg (behalve 1 maar dat had ik verwacht)

Fulaks
6th Gear member

Glaco is topspul voor ruiten !
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
CeeBee
5th Gear member

Philken schreef: 03.04.2025 - 15:56 gisteren geleverd, dus eerst voorruit gepoetst met bijgeleverde ruitenreiniger, daarna de compound aangebracht en dan de 12 maanden bescherming
gans de avond en nacht laten intrekken & momenteel zie ik geen verschil meer tussen waar de wisser komt en de rest van de ruit, dus eerste reactie geslaagd
ik heb gisteren ook de voorruit van ons 27 jaar oud busje gedaan & daar is het effect nog groter: alle strepen van de wissers die ik er met andere middeltjes niet uitkreeg zijn weg (behalve 1 maar dat had ik verwacht)
Mooi, fijn dat het vooralsnog naar je zin is.
XC40 B3 Plus Dark
Afbeelding
Philken
5th Gear member

na 6 weken /7500km eens een update: product houdt goed stand, na het wassen is er nog steeds geen verschil tussen waar de wissers wel komen en waar niet
ok, het heeft nog niet echt veel geregend maar de wissers worden wel gebruikt af en toe(insecten/stof)

Plaats reactie

Terug naar “Verzorging”