na het wassen van de auto blijf je(vooral als de voorruit nog nat is) het verschil goed zien tussen waar de wisser komt en het gedeelte waar de wisser niet komt
hoe krijg je dit verschil weg? welk product/polijsten? andere?
voorruit verschil waar wisser komt/niet komt
- Philken
- 5th Gear member
heb het besteld, benieuwd als het in het echt evengoed werkt als in de video
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad
you've been beaten by a bRick
- Philken
- 5th Gear member
gisteren geleverd, dus eerst voorruit gepoetst met bijgeleverde ruitenreiniger, daarna de compound aangebracht en dan de 12 maanden bescherming
gans de avond en nacht laten intrekken & momenteel zie ik geen verschil meer tussen waar de wisser komt en de rest van de ruit, dus eerste reactie geslaagd
ik heb gisteren ook de voorruit van ons 27 jaar oud busje gedaan & daar is het effect nog groter: alle strepen van de wissers die ik er met andere middeltjes niet uitkreeg zijn weg (behalve 1 maar dat had ik verwacht)
gans de avond en nacht laten intrekken & momenteel zie ik geen verschil meer tussen waar de wisser komt en de rest van de ruit, dus eerste reactie geslaagd
ik heb gisteren ook de voorruit van ons 27 jaar oud busje gedaan & daar is het effect nog groter: alle strepen van de wissers die ik er met andere middeltjes niet uitkreeg zijn weg (behalve 1 maar dat had ik verwacht)
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad
- CeeBee
- 5th Gear member
Mooi, fijn dat het vooralsnog naar je zin is.Philken schreef: ↑03.04.2025 - 15:56 gisteren geleverd, dus eerst voorruit gepoetst met bijgeleverde ruitenreiniger, daarna de compound aangebracht en dan de 12 maanden bescherming
XC40 B3 Plus Dark

- Philken
- 5th Gear member
na 6 weken /7500km eens een update: product houdt goed stand, na het wassen is er nog steeds geen verschil tussen waar de wissers wel komen en waar niet
ok, het heeft nog niet echt veel geregend maar de wissers worden wel gebruikt af en toe(insecten/stof)
ok, het heeft nog niet echt veel geregend maar de wissers worden wel gebruikt af en toe(insecten/stof)