Mijn dealer geeft aan, na storingsmelding ( "Storing hybridesysteem Service vereist") dat 1 module van accupakket van mijn XC90 T8 dec 2015, stuk is.
Zij gaan de mogelijkheden bekijken, reparatie module of nieuw accupakket.
De accu mag niet meer aan de stekker(opladen).
Heeft iemand enig idee, ervaring mee, wat er mogelijk is is en hoe hoog de kosten zijn?
Module kapot van T8 december 2015
- Gouwe
- 7th Gear member
- Berichten: 6601
- Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44
Reparatie kan de dealer denk ik niet, alleen vervangen van de complete accu. Modules van de MY2016/2017 zijn namelijk niet los te vervangen en levert Volvo niet aan de dealers. Nieuwe accu kost circa 7,5-8K incl. montage. Krijg je wel een 11,6 kWh / 34Ah versie voor terug. Heb hem zelf recent preventief laten vervangen. Hier meer info: viewtopic.php?t=96350
Daar vind je ook wat links naar revisiebedrijven.
Ben wel benieuwd naar kilometerstand van jou auto?
Sterkte en laat ons even weten hoe het verder gaat.
Daar vind je ook wat links naar revisiebedrijven.
Ben wel benieuwd naar kilometerstand van jou auto?
Sterkte en laat ons even weten hoe het verder gaat.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor