RZA schreef: ↑13.04.2025 - 19:42
raspaardje schreef: ↑13.04.2025 - 17:02
RZA schreef: ↑13.04.2025 - 16:46
Mooi dat de eerste ervaringen goed zijn! Conform wat je in gedachten had dus.
Bij mij gaan de Primacy's er morgen onder (zat setje inbegrepen bij aankoop van de auto). Heb altijd PS's gehad, icm met R-Design onderstel, en vond die perfect. Nu met standaard onderstel, benieuwd naar de combi.
Yes, zoals gehoopt!
Je gaat ook de Primacy 5 rijden?
Ik ga ze morgen uit de opslag halen en dan zie ik welke Primacy's het zijn, nog niet goed op gelet

Maar dacht dat het een dot van 2021 of 2022 is, dus zal om de 4 of 4+ gaan gok ik.
En welke heb je aangetroffen?
Zelf heb ik nog weinig gereden met de V60 met de Primacy's 5, wel hadden de banden duidelijk een plattere kant verkregen toen de auto 2 weken had stilgestaan op een parking bij Brussel Airport.
De bandenboer heeft bij montage wat beschadigingen aangebracht aan één velg, gelukkig precies de velg waar er al een lelijke plek aanwezig was. Die ga ik deze zomer dus eens laten afdraaien.
Iemand naast Wheeltrim in Nijkerk bekend met een ander goed adres in Midden-Nederland?
Vrijdag gaat de auto weer op voor de APK en dan laat ik direct een airco servicebeurt uitvoeren, lijkt me na 6 jaar wel een goed moment.
Verder verwacht ik geen bijzonderheden.
Klein to-do lijstje voor de komende tijd:
- CNC laten afdraaien van velg
- Stoelen en stuur behandelen
- Remblokken op vooras monteren
- Rubbers (deur en dak) behandelen met Molykote 111
Het (bijna) dagelijkse portie plezier is er natuurlijk wel met de Fiat die afgelopen vrijdag een OS Giken Superlock sperdifferentieel rijker is.
Dat is één groot feest door de achterbanden lekker gecontroleerd over het asfalt te laten smeren, iedere mooie bocht met een slome voorligger levert een kleine frustratie op...

En ik kan niet wachten op wat nat asfalt..
20250516_105054.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.