Is dat Autoweek filmpje al geweest eigenlijk?
Ik deel mijn belevenissen, meer niet, maar dank en ik ben ook gewoon nog steeds heel blij met de auto en hoe de auto het doet draagt daar zeker aan bij.
Nog niets gezien (ook niet in de AW).
Mooi om te lezen!Gouwe schreef: ↑04.06.2025 - 22:04 De XC90 gaat weer als vanouds. Inmiddels 315K op de teller. Lekkage van het panodak kan ik wel zeggen is nu echt opgelost. Na ruim een half jaar geen vocht meer in de auto gehad. Luchtvering doet het na het laatste incidentje ook weer helemaal storingvrij en verder bevalt de nieuwe accu top. Kortom, happy!
Gemiddeld doet de XC90 nu een 1600 km/maand over de laatste 7 maanden. Meeste km's door mijn vrouw of met de caravan erachter.raspaardje schreef: ↑05.06.2025 - 14:57 Terwijl jezelf nu veel minder in de XC90 rijdt omdat je de Z4 als daily hebt?
Hoe bevalt dat?![]()
Gouwe schreef: ↑22.06.2025 - 21:09 Los van het feit dat ik natuurlijk een hele knappe vrouw en kids heb, vertekent de foto wel. Wang loopt behoorlijk loodrecht naar beneden en veel meer dan 1 cm is het niet. Zou het dus ook niet echt een velgrand beschermer willen noemen. Wel weer de velg rechtsachter, dus hier maar even een lesje dat ze wat hoger moeten opsteken gegeven.....