Je meent het En nee geen aandelen (sterker hebben nu een vaatwasser met powerdiscs en dat duurt me te lang voordat die helemaal oplossen).....
Je vraagt je ook af om sommigen het hele topic wel lezen voor ze zelf een vraag stellen.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Net een nieuwe XC60 gekocht, Essential, en wel wat bezorgd over wat ik hier lees over het panoramadak. Heeft het zin de rubberprofielen te behandelen met een speciaal middel zodat ze schoon en soepel blijven? Lijkt allemaal wel een designfout van Volvo. Bij mijn VW en Audi nooit problemen gehad met het open dak.
Heb sinds februari nieuwe panoramadak rubbers erin gekregen door dealer, onder garantie overigens, de nieuwe rubbers zijn nu net weer gekrompen. Bijzonder....Dealer maar weer mailen....
Met vriendelijke groet,
Wim
Volvo XC60 T5 AWD Inscription Onyx Black 2017
- ex Subaru Outback 2.5i AWD 2017 - 2000kg tr. gewicht
- ex Subaru Outback 25i AWD 2011 - 1800kg tr. gewicht
- ex Subaru Forester 2.0i AWD 2007 - 1500kg tr. gewicht
- ex Fiat Stilo......(gelijk vergeten dit)
Nieuwe trekkar voor een 2250kg Speedboot/trailer combinatie
WimT5 schreef: ↑05.06.2025 - 20:10
Heb sinds februari nieuwe panoramadak rubbers erin gekregen door dealer, onder garantie overigens, de nieuwe rubbers zijn nu net weer gekrompen. Bijzonder....Dealer maar weer mailen....
Bij mij ook pas na de tweede keer goed.
George020 schreef: ↑05.06.2025 - 13:55
Net een nieuwe XC60 gekocht, Essential, en wel wat bezorgd over wat ik hier lees over het panoramadak. Heeft het zin de rubberprofielen te behandelen met een speciaal middel zodat ze schoon en soepel blijven? Lijkt allemaal wel een designfout van Volvo.
Volvo heeft dat niet zelf ontworpen maar de leverancier van Volvo (en daarmee zeg ik niet dat Volvo er niet verantwoordelijk voor is). En nee behandelen heeft geen zin en er is ook helemaal geen reden om je zorgen te maken. Gewoon regelmatig even visuele controle of je rubber krimpt en er dus een opening ontstaat en zorgen dat je afvoeren schoon blijven.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor