Ali Dascam
- Bluesbroeder
- 3rd Gear member
Yes is in dashcam geformateerd.
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
-
- 1st Gear member
Sommige dashcams (wellicht zelfs de meeste) zijn hyper-gevoelig daar waar het aankomt op het gebruik van de juiste sd-card, en de juiste formattering hiervan. helaas is ook mijn Blackvue (toch niet echt de goedkoopste) hier erg gevoelig voor. De sd-card die ik al een jaar of twee probleemloos gebruikte gaf ineens allerlei storingen zoals het onverwachts en tussentijds herstarten van de dashcam.
Nieuwe sd-card gekocht exact volgens de fabrikant specificaties, maar die deed helemaal niets ??!!
Uiteindelijk nieuwe sd-card via de website van Blackvue gekocht, in de dashcam geformatteerd en die doet het nu al een paar jaar probleemloos (fingers crossed)
schiet me te binnen:
heeft de dashcam iets van een harde reset? dan zou je die eens kunnen proberen.
Nieuwe sd-card gekocht exact volgens de fabrikant specificaties, maar die deed helemaal niets ??!!
Uiteindelijk nieuwe sd-card via de website van Blackvue gekocht, in de dashcam geformatteerd en die doet het nu al een paar jaar probleemloos (fingers crossed)
schiet me te binnen:
heeft de dashcam iets van een harde reset? dan zou je die eens kunnen proberen.
- Bluesbroeder
- 3rd Gear member
Goedemorgen,
Thx, krijg idd indruk dat het iets met de SD kaart te maken heeft. Aantal zaken gedaan en nu even volgen.
Enn ook een harde reset gedaan. Ben wel lekker bezig nu dat ik zoveel zaken tegelijk heb gedaan en mocht opgelost zijn dat ik niet welke het heeft gedaan hahahha.
We zullen zien, en bedankt allemaal voor meedenken...
Thx, krijg idd indruk dat het iets met de SD kaart te maken heeft. Aantal zaken gedaan en nu even volgen.
Enn ook een harde reset gedaan. Ben wel lekker bezig nu dat ik zoveel zaken tegelijk heb gedaan en mocht opgelost zijn dat ik niet welke het heeft gedaan hahahha.
We zullen zien, en bedankt allemaal voor meedenken...
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue