Memory spiegelverstelling
- luukb
- 1st Gear member
Gek... Bij mij hadden ze de eerste keer de centrale software geüpdatet, en de tweede keer echt de software in die regel-unit voor de spiegel. Die tweede werkte. Op de factuur stond:
"Software regeleenheid downloaden 31489210 Pdm-reload"
Maar goed, als je de hele regel-unit zelf al hebt laten vervangen dan krijg je denk ik ook de nieuwe software in die regel-unit erbij...
"Software regeleenheid downloaden 31489210 Pdm-reload"
Maar goed, als je de hele regel-unit zelf al hebt laten vervangen dan krijg je denk ik ook de nieuwe software in die regel-unit erbij...
Volvo V90 T4 Inscription (MY 2020)
-
- 2nd Gear member
Bij mij gebeurde het vaak als ik mijn standkachel aanzette. De volgende ochtend bekeek ik het trottoir.
Als je BLIS uit zet heb je probleem niet, het is natuurlijk niet de oplossing, maar wel "toevallig".
Als je BLIS uit zet heb je probleem niet, het is natuurlijk niet de oplossing, maar wel "toevallig".
Volvo v60 D6 | BJ 2015 early.
- Fulaks
- 6th Gear member
Ik heb nu ook dit probleem van de rechter spiegel die alle kanten opgaat na een start. Dit hangt samen met de buitentemperatuursensor die ook vreemde (lage) temperaturen weergeeft. Er is duidelijk een verband : geeft de temperatuur te weinig aan, dan is ook de spiegel kaduuk. Maar dat is niet altijd het geval : soms wordt toch de juiste temperatuur aangegeven, en dan staat de spiegel ook nog juist.
Heb maar afspraak gemaakt bij de dealer, mijn auto moet tip top in orde zijn...
Laat dit nu net gebeuren op vakantie in Zweden, waarbij we enkele keren heel dicht bij Torslanda zijn geweest, waar de auto is gebouwd...
Heb maar afspraak gemaakt bij de dealer, mijn auto moet tip top in orde zijn...
Laat dit nu net gebeuren op vakantie in Zweden, waarbij we enkele keren heel dicht bij Torslanda zijn geweest, waar de auto is gebouwd...
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault