Hear, hear!
Volvo introduceert de EX30 Europa
- iHansz
- 3rd Gear member
| Volvo EX30 Ultra 2024| Honda e Advance 2020 | Honda CR-Z 2013 | Honda Civic 1.8 Sport 2009 | Renault Mégane | Renault Twingo Easy | Renault Twingo | Renault Mégane Coupé | Renault Clio RN | Peugeot 205 XR | Fiat Panda 45 | Renault R5 GT Turbo | Renault R5 GTS | Renault R5 SL | Renault R4 TL |
- Hans Eilander
- 7th Gear member
Dat ben ik direct met je eens. Als de EX30 iets langer (25cm) en iets hoger (10cm) was, en een digitaal dashboard had, was hij zeker het overwegen waard. En de Frunk groot genoeg was om daar je laadkabel op te bergen. Want van buiten vind ik het een prachtig ding. Maar zoals hij nu is, is het voor mij een No-Go. En hij rijdt echt goed, daar niet van. En als je eenmaal gewend bent, om na de start, al die irritante piepjes uit te zetten, is het zeker een fijne reisgenoot.
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
- Henry82
- 5th Gear member
Die laadkabel doe je alleen in de frunk als je hem nooit gebruikt, omdat je bijvoorbeeld een laadpaal met kabel er aan vast hebt. Als je de kabel wel gebruikt moet je elke keer de 'motorkap' open doen om te kunnen laden, ook niet handig.
Life is what happens while you're busy making other plans
- Mr-Tee
- Starter
Ik heb de laadkabel ook in de frunk.
Ik heb de EX30 ruim een jaar en 1 x de laadkabel gebruikt. Dit was op vakantie in Italië waar de eigenaresse van ons verblijf een laadpaal had laten plaatsen en ons vroeg of we deze even wilden testen.
Thuis een Wallbox met vaste kabel.
Ik heb de EX30 ruim een jaar en 1 x de laadkabel gebruikt. Dit was op vakantie in Italië waar de eigenaresse van ons verblijf een laadpaal had laten plaatsen en ons vroeg of we deze even wilden testen.
Thuis een Wallbox met vaste kabel.