Sinds afgelopen week heb ik opeens problemen met de brede verticale plastic lijst bij het raam van de rechter achterdeur. Het lijkt alsof het los is komen te zitten. Maar de bovenste punt van de rechter voordeur is erachter blijven hangen. Mijn passagier duwde wat door omdat de deur niet open wilde. Nu is het verder losgekomen. Ik kan de voordeur niet open doen zonder dat hij blijft haken achter deze lijst.
Wat kan ik hier mee doen? Iemand een idee?
Het heeft denk ik vastgelijmd gezeten. Ik kan het niet zo makkelijk lijmen - ik moet er aardig wat kracht op zetten om het op zijn plek te krijgen.
Hieronder wat foto's. Overigens geldt het ook voor chromen sierlijsten - die laten ook los. Maar dat levert nog niet echt problemen op.
Lijst bij raam achterdeur laat los. Help!
- S90 Inscription
- 2nd Gear member
Wat dacht je van een bezoek aan de Volvo dealer???
- kawazxr
- 5th Gear member
Dit zal lastig worden om deze lijst terug te monteren, hij heeft een knikje opgelopen zo te zien.
Je zal waarschijnlijk een nieuwe lijst bij de dealer moeten halen of misschien bij onze sponsor Auto Rima (gebruikte Volvo onderdelen).
Je zal waarschijnlijk een nieuwe lijst bij de dealer moeten halen of misschien bij onze sponsor Auto Rima (gebruikte Volvo onderdelen).
S60 T8 R-Design Hybride