https://www.autoblog.nl/nieuws/audi-en- ... ek-7127873
Goh niet zo gek. Slechtste infotainment ooit heb meegemaakt en denk er zelf aan de Volvo te verkopen erdoor. 60.000€ betalen en elke dag wel een probleem met de infotainment. Geen geluid, sloom opstarten, helemaal niet opstarten en ga zo maar door. Dat krijg je als je eeuwenoude chips blijft gebruiken om de boel te sturen. Of de software afdeling bestaat uit onbenullen.
Wie zal het zeggen. Ben er wel een beetje klaar mee
Update 3.4.4 AAOS - released?
- J33Bee
- 5th Gear member
Herken je frustratie wel. Het is op en top triest hoe Volvo omgaat met updates. Elke keer opnieuw zijn er nieuwe issues, versies vliegen je om de oren. Ik vraag me inderdaad ook af hoe men test, want ook met de VoC app is het altijd feest.
- Ruier
- 2nd Gear member
Nog even ter afsluiting: er zit tóch een brandstofkachel ingebouwd (Webasto Thermo Top Evo), deze is afgelopen week vervangen. Dure grap, (zo'n € 2200) maar kreeg 75% coulance. Zag overigens dat Webasto 3 jaar garantie op deze kachel biedt, auto is net twee jaar oud. Dus daar moet ik nog even achteraan.Ruier schreef: ↑08.04.2025 - 15:39Oei, ik begin nu te twijfelen.
Ik ben er altijd van uit gegaan dat ik een standkachel op brandstof heb (voor de duidelijkheid: de auto is begin 2022 besteld en in februari 2023 afgeleverd, jaar levertijd dus), mede omdat na het voorverwarmen de elektrische actieradius nog hetzelfde is, maar er volgens mij wel iets brandstof gebruikt is. En de auto tijdens het voorverwarmen een soortgelijk ‘lawaai’ heeft als mijn vorige auto (XC40 benzine). Auto hangt overigens vrijwel nooit aan de stekker bij het voorverwarmen.
Wat het probleem betreft: vanmorgen weer contact gehad met de garage, ik kon vanmiddag meteen langskomen om de auto uit te lezen. Ze zagen dat de kachel ‘geblokkeerd’ was, ze hebben de foutcodes gewist en nu morgenochtend proberen of ie het doet.
Maar als ik alles zo lees, vrees ik dat ik mogelijk toch een slecht exemplaar van de elektrische versie heb…
Via VW en Opel terechtgekomen bij Volvo en daar blijven hangen met nu alweer de 6e (na twee keer een V50, twee keer een V70, een V60, XC40-T4 Inscription, nu sinds half februari ‘23 een XC60 T6)