diesel verstuiver trekker

In dit hoofstuk alleen handleidingen. Van een kopie van het instructieboekje tot een fotoreportage.
Elke bericht svp beginnen met de typeaanduiding.
Hier geen prijsvergelijkingen met de dealerprijzen. Je mag wel melden wat je zelf hebt uitgegeven.
Dit topic sluit automatisch. Heb je vragen over het getoonde, meldt je per PB bij de plaatser van de betreffende handleiding. Ook vindplaatsen van onderdelen komen in deze rubriek.
Plaats reactie
Groonaal
Starter

Beste leden,

Ook mijn volvo V40 model 2015 met een D4 motor lekt olie via de kleppendekselpakking.

Ook verbruikt hij genoeg olie maar daar is al genoeg over geschreven bij de D4 motoren.

Nu heb ik al het een en ander gevonden via deze site en filmpjes op YouTube hoe de kleppendekselpakking te vervangen.
Alleen de diesel verstuiver / sproeier eruit krijgen moet bij voorkeur met een slagtrekker.

Die slagtrekker zal ik waarschijnlijk maar een keer gebruiken en zal deze ergens achterin de kast verdwijnen.
Nu wil ik dus niet gelijk de duurste trekker kopen.
Ik vind er zelfs een voor rond de 22 euro waar bij staat dat deze op M8 M10 en M14 gedraaid kan worden.
In een youtube filmpje spreekt men van een "delphi"-koppeling die nodig zou zijn om de trekker op de verstuiver te kunnen draaien.

Mijn vraag is, zal die goedkope trekker met schroefdraad M14 passen op de verstuiver of heb ik toch zo'n duurdere trekkerset nodig waarbij een "Delhi"-koppeling zit?

Bedankt alvast voor het meedenken.

Groetjes Fred.
Plaats reactie

Terug naar “Handleidingen + gereedschapstips”