Ik was op zoek naar een v70 of een v50 maar het is een v90 geworden. Ik heb Volvo v90 t5 gekocht bij nieuwenhuijse Raalte met een jaar garantie. 1 eigenaar gehad en altijd onderhouden in Waddinxveen bij hooftman.
De auto rijd echt super en schakelt bijzonder goed.
Heeft 280k gelopen maar compleet onderhouden en afgestempeld bij hooftman.
Nu had ik vanmiddag hooftman aan de telefoon maar die wilde niet de gedetailleerde onderhoudshistorie opsturen. Hij zou het kunnen uitprinten en de gegevens van de vorige eigenaar eraf knippen. Daar wilden ze niet aan beginnen want die vraag krijgen ze heel vaak. Aangegeven dat ik er ook wel voor wil betalen en dan eventueel ophalen vanuit Apeldoorn naar Waddinxveen maar ook dat is geen optie. Nu gaan we bellen als ik het boekje met stempels heb met datums van onderhoud zodat ik dan alle informatie krijg qua onderhoud etc. Dus daar ben ik wel erg blij mee
Mei vorig jaar had de auto nog een hele grote beurt, alle riemen incl distributie, accu, uitlaat spruitstuk, bougies etc, ......
Bij ford kun je aan de hand van vin nummer online onderhoudsverleden checken.
Enorm omslachtig dit bij Volvo zeg. Maar niks aan te doen.
Mijn vraag is omtrent de 8 traps automaat, die schakelt echt super. Maar gezien de km stand vraag ik mij af wat verstandig is qua bak olie verversen. Ik heb nu nog een jaar garantie en zit eraan te denken over zeg 2 maanden een power flush bij nieuwenhuijse Raalte te doen. Mocht er dan een probleem ontstaan is er de garantie. Ik ga vrijdag bellen met hooftman met alle datums zodat ik meer weet of de automaat om de zoveel kilometer geflusht is.
Degene van hooftman gaf aan als die goed schakelt het zo te laten.......
Tsja iemand met raad ??
Het is echt een prachtige auto met het panorama dak en het mooie zwarte leer.
Heeft meerdere stukken blanke lak van de voorbumper los maar dat komt heel snel goed. Hele voorbumper wordt gespoten.
Vrijdag middag worden de ramen geblindeerd.
Ik wil alleen nog een mooi setje 19 of 20inch velgen scoren en dan is die af