Dag, ik wil voorkomen dat ik in het buitenland gestuurd wordt naar een trage paal. Mijn EV-betalingsfilter is nu alleen op Fastned, Ionity en (non)Tesla Supercharger ingesteld. Iemand nog tips voor meerdere snelle netwerken? Prijs is in dit geval niet relevant.
Alvast dank!
Welk (snel) laadnetwerk voor Frankrijk en Duitsland
- iHansz
- 3rd Gear member
Ben nog niet in Frankrijk geweest met de EV, maar ik kan in Duitsland EnBW https://www.enbw.com/press/6000-fast-ch ... oints.html aanraden. Wel moet je vaak van de snelweg af en niet zoals in Nederland dat je die naast de snelweg hebt. Sowieso heb ik alle betaalopties in de auto aangevinkt. Met de Volvo-laadpas kun je overal terecht is mijn ervaring, tenzij de fast-charger een App vereist. Komt wel eens voor.
| Volvo EX30 Ultra 2024| Honda e Advance 2020 | Honda CR-Z 2013 | Honda Civic 1.8 Sport 2009 | Renault Mégane | Renault Twingo Easy | Renault Twingo | Renault Mégane Coupé | Renault Clio RN | Peugeot 205 XR | Fiat Panda 45 | Renault R5 GT Turbo | Renault R5 GTS | Renault R5 SL | Renault R4 TL |
-
- 4th Gear member
www.viamichelin.nl , route ingeven dan alles uitvinken behalve oplaadpunten . als je erop klikt zie je welke aansluiting met zowel snelheid als het aantal aansluitingen . powerdot is nog eentje die me te binnenschiet .
-
- 2nd Gear member
Wij nemen ook een abonnement Tesla. Zijn 5 weken in Zweden geweest en 100 % Tesla geladen.
10 euro kosten per maand heb je met 2 maal laden er uit, Heel dicht netwerk zodat het nooit een probleem geweest om te laden. Zweden en Duitsland hebben een geweldige dekking.
10 euro kosten per maand heb je met 2 maal laden er uit, Heel dicht netwerk zodat het nooit een probleem geweest om te laden. Zweden en Duitsland hebben een geweldige dekking.
Volvo XC40 Recharge Utimate MY24
3 X Honda CR-V
Volvo V60
Subaru Forester
Volvo V60 2 x
3 X Volvo V40
Volvo V50
Nissan Primera
Renault Megane
Honda Accord
Audi A4
Saab 96 (1966)