Rogier64 schreef: ↑30.07.2025 - 19:51
Mij ontgaat even waarom je een HU803 Dolby ProLogic met losse eindversterker zou willen vervangen door een kwalitatief minder aftermarket autoradio. Je verliest ook je stuurbediening als die op je stuur zit. Maar goed.....
Geen geluid: eindversterker krijg geen voeding of krijgt geen on/off signaal. De tussenbox uit de aansluitset is (nog) niet goed afgeregeld *zie handleiding hoe je dat doet* Geen ontvangst door de radio, de HU803 heeft dubbele antenneaansluitingen, mogelijk is er ook een antenneversterker die ook aangestuurd moet worden. Zekeringen die opgeblazen zijn (middenconsole doet het niet meer?) Zo wie zo kun je een airbag foutmelding krijgen als je gaat prutsen in de middenconsole zonder accu los te nemen. Zo'n airbag storing kan alleen de dealer resetten bij mijn weten.
Aansluitschema van de connector op je HU803, daar zit alleen de groene bus op, de grijze bus (luidspreker uit) heeft een HU803 niet. Audio pre-out voor de eindversterker is de ronde DIN-stekker/bus. De HU803 heeft alleen een versterker voor de Dolby centerspeaker (CT+ en CT-)
Ik heb de planning om hier wel een andere radio erin te doen.
Deze Pioneer had ik al met de iso naar pioneer verloop omdat deze al in me S40 zat.
Maar deze er tijdelijk in zetten zodat ik in ieder geval via BT mijn eigen muziek kan luisteren.
Over het middenconsole.
De verzekeringen zijn allemaal nog intact en alle kabels zijn juist terug gemonteerd. helaas had ik op de forums te laat gelezen dat de accu losgekoppeld moet worden dus daarvoor ga ik binnenkort naar de volvo dealer.
voor de aansluiting volgens de instructies van de tussenbox.
Deze is op de antenne kabel aangesloten. maar heb nog niet kunnen testen of er uberhaupt stroom overgaat(stroom test dingetje is nog onderweg)
Kan deze nog proberen op een andere 12volt aan te sluiten. Zijn er specifieke 12volt dingen waar ik op moet letten(los van kortsluiting

)?