Wel of geen Volvo on Call?

De XC90 wordt na 12 jaar vervangen door de nieuwe XC90
Plaats reactie
daan256
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 29.08.2021 - 12:08

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Volvo XC90 T8 uit December 2015.
Heerlijke auto en super blij mee.
Nu probeer ik om de auto aan de Volvo Cars App toe te voegen maar andere zaken dan een beurt bestellen zie ik niet.
Ik begrijp dat je een abonnement nodig hebt maar ik vraag mij af of de wagen de benodigde hardware heeft.
Kan iemand mij vertellen welke hardware ik zou moeten hebben om Volvo on call te ondersteunen/gebruiken?

mvg,
Daan.
Gebruikersavatar
Gouwe
7th Gear member
Berichten: 6807
Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44

Prachtige wagen al zeg ik het zelf. Hier exact zo een.
Als jij een NL'se XC90 hebt mag je er wel van uitgaan dat jij VOC hebt. Zie deze link of je het knopje uit de afbeelding ook hebt (zit boven de spiegel): https://www.volvocars.com/mt/support/ca ... 10c8b6828/
Hier kun je info vinden over hoe je e.e.a. werkend kunt krijgen: https://www.volvocars.com/nl/support/ca ... 10ff9755c/
Succes!
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Plaats reactie

Terug naar “XC90 vanaf MY2015”