Hemelbekleding eruit halen zonder voorruit te verwijderen?

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
sranje-prve-klase
Starter

Beste Volvonaren,

De creme hemelbekleding in mijn 2016 V40 T2 wil ik vervangen door een mooi, zwart gekleurd exemplaar dat ik heb gevonden. Is het mogelijk om de huidige, creme hemelbekleding eruit te halen en het zwarte exemplaar te installeren zonder de voorruit te moeten verwijderen en zonder dat de hemelbekledingen kreukels krijgen?

Ik kreeg het in ieder geval niet door de achterklep, maar dat is logisch. De voorruit eraf laten halen voor deze klus is geen optie, in verband met de voorruitverwarming en de sensoren achter de voorruit. Als de hemelbekleding op geen andere manier te switchen is, dan laat ik de creme hemelbekleding zitten en accepteer ik het, haha.

Indien iemand hiermee ervaring heeft of weet hoe dit gefixt kan worden, dan hoor ik dat graag! :)
JeroenSpock
7th Gear member
Contacteer:

Wil niet door de kofferbak? Achterbank plat en voorstoelen voor over, dakje los en een beetje scheef?
Beetje buigen zonder dat het breekt?
Bij de oude V40 en V70N lukt dat wel op die manier.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
sranje-prve-klase
Starter

Haha.. Geloof mij. Door de achterklep heb ik het geprobeerd, maar dat past echt niet. De achterklep is daar echt te klein voor.
Plaats reactie

Terug naar “V40”