Verlichting midden console
-
- 2nd Gear member
Nu het weer donkerder wordt stoor ik me aan het felle licht van het midden console. Ik ben opzoek gegaan naar een optie om de helderheid te verminderen maar dat vind ik niet. De enige optie die er wel is daarmee gaat het display van de bestuurder wel naar minder scherm helder. Vroeger had je daarvoor een wieltje maar begrijpelijk is dat er niet meer. Weet iemand hoe ik de licht intensiteit van het midden console naar beneden krijg?
Huidig XC40 2026 B4 Aurora Silver, Black leder, blond hemel Panoramadak, Adaptive Cruise Control, BLIS, Camera's rondom, trekhaak en nog wat opties.
V60 B3 Inscription 2021, Fusion Red, Blond leder, Panoramadak, Scandinavian Line, Adaptive Cruise Control, BLIS, trekhaak en nog wat opties.
V60 T5 Momentum november 2018 - Birch Light Metalic, Lederen bekleding, Scandinavian Line, Adaptive Cruise Control, trekhaak en nog wat opties.
V60 B3 Inscription 2021, Fusion Red, Blond leder, Panoramadak, Scandinavian Line, Adaptive Cruise Control, BLIS, trekhaak en nog wat opties.
V60 T5 Momentum november 2018 - Birch Light Metalic, Lederen bekleding, Scandinavian Line, Adaptive Cruise Control, trekhaak en nog wat opties.
- S90 Inscription
- 2nd Gear member
Als je het scherm bedoeld? Deze is in te stellen. Bedoel je de kleuren van de fysieke knoppen en licht waterval, geen idee. Wellicht ook in te stellen bij het thema.
Ik heb het juist aangepast, dat het scherm niet donker wordt, maar automatisch minder fel, als het buiten donkerder is of in tunnels. Ik vind dat duidelijker, maar dat is uiteraard persoonlijk.
Ik heb het juist aangepast, dat het scherm niet donker wordt, maar automatisch minder fel, als het buiten donkerder is of in tunnels. Ik vind dat duidelijker, maar dat is uiteraard persoonlijk.
-
- 2nd Gear member
Dat is juist zoals ik het wil instellen. Met interieurverlichting gaat deze niet mee.S90 Inscription schreef: ↑03.10.2025 - 21:05 Als je het scherm bedoeld? Deze is in te stellen. Bedoel je de kleuren van de fysieke knoppen en licht waterval, geen idee. Wellicht ook in te stellen bij het thema.
Huidig XC40 2026 B4 Aurora Silver, Black leder, blond hemel Panoramadak, Adaptive Cruise Control, BLIS, Camera's rondom, trekhaak en nog wat opties.